تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر : 31975

افتتاح سامانه توزین حین حرکت در محور اصفهان- تهران

افتتاح سامانه توزین حین حرکت در محور اصفهان- تهران

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر گفت: سامانه هوشمند برخط توزین حین حرکت WIM واقع در محور اصفهان تهران و در محدوده پلیس راه شاهین شهر به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید. به گزارش دنیای اسرار: داریوش مرادی در آئین افتتاح دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر گفت: سامانه هوشمند برخط توزین حین حرکت WIM واقع در محور اصفهان تهران و در محدوده پلیس راه شاهین شهر به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.
به گزارش دنیای اسرار: داریوش مرادی در آئین افتتاح دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان ،مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان، فرماندار شاهین شهر برگزار شد، اظهار کرد: سامانه توزین حین حرکت این محور با اعتباری بالغ بر ۳٫۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی هدف از اجرای این پروژه را رصد برخط ناوگان عبوری از این محور عنوان کرد و گفت: نظارت های هوشمند در محورهای مواصلاتی این شهرستان که روزانه بیش از ۲۵ هزار خودرو در آن تردد می کنند، بسیار ضروری است..
مرادی افزود: نصب این سامانه ها در نزدیکی پلیس‌راه‌ها اطلاعات بسیار مفیدی از وسایل نقلیه متخلف (دارای اضافه‌بار و یا سرعت غیرمجاز) به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارائه می‌دهد که نقش مهمی در جلوگیری از حوادث جاده‌ای دارد.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر تصریح کرد: دلیل اصلی خرابی راه ها، عبور وسایل نقلیه با بار بیشتر از حد مجاز است که باعث می شود صدمات اساسی و مهمی به راه‌ها و ابنیه آنها وارد شود که تاکنون جزو دغدغه های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است .
وی ادامه داد: استفاده ازکاملترین تکنولوژی هوشمند توزین حین حرکت با خطای ۵ درصد در کشوری توسعه یافته بسیار اثر بخش است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.