تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 16551

افتتاح فاز اول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ

افتتاح فاز اول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ

افتتاح فاز اول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به گزارش دنیای اسرار:احضور مدیران کل امنیتی و پدافند غیر عامل استانداری فازاول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به بهره برداری رسید.مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در آیین افتتاح این پروژه گفت:بیش از ۴ میلیارد تومان به جهت اجرای  طرحهای  حفاظتی امنیتی در یکی

Print Friendly, PDF & Email

افتتاح فاز اول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ

به گزارش دنیای اسرار:احضور مدیران کل امنیتی و پدافند غیر عامل استانداری فازاول طرح حفاظتی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در آیین افتتاح این پروژه گفت:بیش از ۴ میلیارد تومان به جهت اجرای  طرحهای  حفاظتی امنیتی در یکی از بزرگترین و حساس ترین سامانه ها آبرسانی کشور هزینه شد.
مهندس هاشم امینی با بیان اینکه از سال۹۵ تا کنون مباحث امنیتی و حفاظتی تاسیسات آبرسانی استان در دستور کار قرارگرفت اعلام کرد: ارتقا امنیت تصفیه خانه آب اصفهان یکی از اولویت های آبفا در این زمینه بوده است
وی با اشاره به اینکه درسال ۹۵ ضریب امنیتی تصفیه خانه آب اصفهان ارتقاءیافته است عنوان کرد:در سالهای اخیر در راستای افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی تصفیه خانه آب اصفهان ،ایجاد زیرساخت فیبر نوری با قابلیت توسعه جهت طرح های آینده، نصب فاز اول سامانه هوشمند نظارت تصویری،افزایش نیروی های حفاظت فیزیکی از جمله برخی از اقدامات در این زمینه بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۲۰ طرح مطالعاتی امنیتی و پدافند غیر عامل در خصوص سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار قرار دارد خاطر نشان ساخت: علاوه بر انجام طرحهای مطالعاتی ، اقدامات فنی در قالب ایجاد گشت کنترل خطوط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ،احداث ۱۰ باب شیرخانه جهت کنترل و جلو گیری از وقوع حوادث و تهدیدات،مانیتورینگ، پایش وکنترل تاسیسات آبرسانی ،ایمنی آب،خرید و نصب دیزل ژنراتوراز دیگر تدابیر جهت خدمت رسانی پایدار به مردم می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مانیتورینگ،پایش و کنترل تاسیسات آبرسانی را بسیار حائز اهمیت در توزیع عادلانه آب در استان خواند و تصریح کرد: در چند سال اخیر بیش از ۳۰میلیارد تومان به منظور  مانیتورینگ تاسیسات آبرسانی استان هزینه شده ،با اجرای این پروژه  به رغم کمبود۴ متر مکعب آب توزیع عادلانه از باغبهادران تا انارک را به صورت گرفت .
در ادامه این مراسم مدیرکل امنیتی استانداری با بیان اینکه حفاظت امنیتی و انتظامی از تصفیه خانه آب اصفهان که آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر را تامین می کند قابل قبول می باشد تصریح کرد:دستگاههای اجرایی و خدماتی که مسئول خدمات رسانی به مردم هستند باید حریم امنیتی و حفاظتی را به خوبی رعایت کنند.
مهندس ایزدی افزود: تصفیه خانه آب اصفهان از لحاظ امنیتی و حفاظتی جز تاسیسات حساس محسوب می شود  بر این اساس باید حریم امنیتی و حفاظتی آن به خوبی رعایت شود.
وی خدمت رسانی آبفا  در شرایطی بحرانی را قابل توجه دانست و اظهارداشت: درچند سال اخیر مسئولان در شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با وجود چالش ها و بحرانی هایی که در تامین پایدار آب شرب مشترکین داشتند اما با این وجود توانستند با غلبه بر مشکلات خدمات پایداری به مشترکین ارائه دهند.
وی افزود: تلاش می شود در تدوین بودجه ۹۹ ، رقمی برای مباحث امنیتی و حفاظتی تاسیسات آبرسانی اصفهان بزرگ تخصیص داده شود.
در ادامه این مراسم مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری گفت: تمام دستگاههای اداری،اجرایی و خدماتی باید همیشه آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان و تهدیدات را داشته باشند.
مهندس صفری افزود:شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان به رغم چالش های موجود در منابع مالی توانستند همه ،موارد لازم در حفاظت امنیتی و انتظامی از تاسیسات آبرسانی اصفهان به خوبی رعایت شود.
وی افزود:دیکردستگاههای اجرایی و خدماتی در استان باید با الگوبرداری از شرکت آبفا استان اصفهان مباحث امنیتی و حفاظتی را به خوبی مدنظر قرار دهند.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری اعلام کرد:در ارزیابی صورت گرفته از سوی دفتر پدافند غیرعامل استانداری از دستگاههای اجرایی،خدماتی و اداری استان، دفترپدافندغیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به جهت مدنظرقرار دادن مباحث پدافند غیرعامل درتاسیسات و تجهیزات ،رتبه نخست  را در استان  به خود اختصاص داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.