تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 2093

افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه

افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه

پایگاه خبری دنیای اسرار-ارومیه: با حضور ابتکار افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد در ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند کشور روز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به بهره برداری رسید. به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایرنا، معاون

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-ارومیه:

با حضور ابتکار

افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه

بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد در ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند کشور روز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به بهره برداری رسید.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایرنا، معاون رئیس جمهوری در آئین افتتاح این مرکز جراحی با اشاره به اینکه توجه روزافزون به حوزه بهداشت و درمان از اولویت های دولت تدبیر و امید است، گفت: سرمایه گذاری جهت بهبود وضعیت بهداشتی کشور در دستور کار جدی دولت قرار دارد و این امر با همراهی بخش خصوصی دنبال می شود.
معصومه ابتکار افزود: توجه به ظرفیت های بخش خصوصی یکی از مهمترین ضرورت های توسعه کشور در بخش های مختلف است و نقش بخش خصوصی نباید نادیده گرفته شود.
وی ادامه داد: احداث بیمارستان پیشرفته میلاد ارومیه نیز نشان دهنده همین توان قابل توجه بخش خصوصی است و نیت خیرخواهانه سرمایه گذاران را برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این منطقه نشان می دهد.
وی همچنین با اشاره به تجهیزات پزشکی بیمارستان میلاد، اظهار کرد: طراحی و خدمات منحصر به فرد این بیمارستان نقش بسزایی در جذب گردشگران سلامت خواهد داشت و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در‌ راستای افتتاح بیمارستان بین المللی امید قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است؛ به گفته سازندگان، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.
وجود فناوری های هوشمند در بیمارستان های آینده بدون شک نویدبخش ورود به عصری جدید در حوزه درمان و پزشکی است؛ در یک بیمارستان هوشمند با استفاده از سامانه های هوشمند گوناگون الکترونیکی، کنترلی، مخابراتی و نرم افزاری تلاش می شود به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان ارتباط موثری بین بخش های بیمارستان و همچنین پرسنل با بیماران برقرار شود.
معصومه ابتکار صبح شنبه وارد ارومیه مرکز آذربایجان غربی شد و همراه با استاندار و هیات همراه از زندان مرکزی ارومیه و اورژانس اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.
ابتکار در سفری یک روزه برای بازدید از وضعیت حوزه های زیرمجموعه معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به آذربایجان غربی سفر کرده است.
دیدار با نمایندگان سازمان های مردم نهاد و حضور در جلسه شورای اداری از جمله دیگر برنامه های امروز معصومه ابتکار در ارومیه است.
۳۲۱۴/۳۰۷۲

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.