تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 20730

افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و ۹ واحد مرغداری در فریدن

افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و ۹ واحد مرغداری در فریدن

پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و واحد های مرغداری با حضور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر داران، فرماندار، مسئولان شرکت گاز استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین محلی این شهرستان به بهره برداری رسید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و واحد های مرغداری با حضور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر داران، فرماندار، مسئولان شرکت گاز استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت در خصوص پروژه های گازرسانی شهرستان داران، افزود: امسال ۶ طرح بزرگ گاز رسانی در هفته دولت با هزینه ای بیش از ۴۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسید و در پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه ای و مرغداری فریدن، ۲۴ کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد اجرایی و به بهره برداری رسیده است .

سید مصطفی علوی، با اشاره به توزیع سالیانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهره مندی ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان از گاز طبیعی، افزود: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی می باشد.

وی، ضمن اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانواده های شهری و ۹۹٫۰۸ درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی افزود: برای تامین گاز این میزان جمعیت بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه گذاری و یک میلیون ۱۰۰هزار عدد انشعاب در استان نصب و اجرا شده است و با توزیع سالانه ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی، در واقع از مصرف همین میزان لیتر سوخت مایع جلوگیری می شود .

مهندس علوی، با بیان اینکه روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در فصل زمستان در سطح کشورمصرف می شود، بیان داشت: با مصرف بهینه گاز در بخش های مختلف به ویژه بخش خانگی، می توان بخش های صنعت، صادرات و توسه اشتغال در کشور را رونق بیشتری داد که این مهم نیازمند فرهنگ سازی و تلاش بیشتری است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.