تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۳
کد خبر : 23878

افتتاح ۱۲۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر

افتتاح ۱۲۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر

اجرای پروژه های برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات در سال۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱٫۱۱۲ میلیارد ریال در شرکت توزیع برق استان اصفهان :افتتاح ۱۲۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجربه گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از افتتاح ۱۲۷ پروژه برقرسانی با هزینه

Print Friendly, PDF & Email

اجرای پروژه های برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات در سال۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱٫۱۱۲ میلیارد ریال در شرکت توزیع برق استان اصفهان :
افتتاح ۱۲۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر
به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از افتتاح ۱۲۷ پروژه برقرسانی با هزینه ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
حمید علاقمندان گفت : در سال جاری پروژه های متعددی در شهرستانها اجرایی گردیده که عمدتاً شامل توسعه تاسیسات و تامین برق مشترکین و متقاضیان ، بهینه سازی تاسیسات و تعمیرات بوده و تاکنون بالغ بر ۱٫۱۱۲ میلیارد ریال هزینه گردیده است.
وی اهم پروژه های دهه فجر را توسعه زیرساخت و درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری ، توسعه و احداث تاسیسات در راستای برق رسانی و تامین برق مشترکین جدید ، اصلاح و بهینه سازی تاسیسات در راستای تامین برق مطمئن و پایدار ، توسعه و بهسازی روشنایی معابر ، تبدیل شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار عنوان نمود.
علاقمندان مهمترین پروژه های سطح ۲۳ شهرستان استان را برقرسانی به مجموعه رزلند آران و بیدگل با اعتبار ۷۰۰۰ میلیون ریال، برق رسانی به شهرک گلهای برخوار با اعتبار ۱۴۶۰ میلیون ریال، احداث روشنایی بلوار شهدای رضوانشهر شهرستان تیران و کرون با اعتبار ۳۹۰۰ میلیون ریال ، پروژه سیم به کابل محله ارغوان خمینی شهر با اعتبار ۴۵۰۰ میلیون ریال، پروژه تبدیل سیم به کابل خوانسار با اعتبار ۶۶۶۰ میلیون ریال ، پروژه برق رسانی به روستاهای پازن و کژدمه شهرستان دهاقان با اعتبار ۹۰۰۰ میلیون ریال ، برق رسانی به روستای های چشمه دره و ایران دره سمیرم با اعتبار ۶۰۰۰میلیون ریال ، بهینه سازی شبکه و سیم به کابل روستای نهضت آباد نجف آباد با اعتبار ۵۶۰۰ میلیون ریال و فیدرگیری از پست گز شاهین شهر و میمه با اعتبار ۳۰۰۰میلیون ریال عنوان نمود. وی همچنین پروژه برق سانی به چشمه نقشی شهرستان شهرضا با اعتبار ۵۳۵۰میلیون ریال ، برق رسانی به شهرک صنعتی نیستانک نایین با اعتبار ۲۵۰۰۰ میلیون ریال ، تبدیل سیم به کابل شهرستان فریدن با اعتبار ۲۰۰۰ میلیون ریال ، فیدرگیری از پست مدرس فلاورجان با اعتبار ۱۰۰۰۰ میلیون ریال ، بهینه سازی شبکه های برق سطح شهرستان فلاورجان با اعتبار ۱۱۰۰۰ میلیون ریال ، بهینه سازی شبکه برق بلوار قطب راوندی کاشان با اعتبار ۲۳۰۰۰ میلیون ریال ، بهینه سازی و تبدیل سیم به کابل روستای وانشان گلپایگان با اعتبار ۱۴۹۰ میلیون ریال ، تجهیز پست ورزشگاه فولادشهر با اعتبار ۱۱۶۰۰ میلیون ریال، بهینه سازی شبکه شهرک صفاییه مبارکه با اعتبار ۲۰۰۰ میلیون ریال ، توسعه شبکه های برق شهرستان نجف آباد با اعتبار ۱۶۰۰۰ میلیون ریال ، بهینه‌سازی و تبدیل سیم به کابل شبکه های سطح شهرستان نطنز با اعتبار ۴۰۰۰ میلیون ریال ، توسعه و بهینه سازی شبکه های سطح شهرستان اردستان با اعتبار ۲۱۰۰۰ میلیون ریال ، تامین سوخت جهت برقرسانی به روستای هیران فریدونشهر با اعتبار ۵۰۰۰ میلیون ریال و توسعه و بهینه سازی شبکه در فریدونشهر با اعتبار ۵۹۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروزه های مهم قابل افتتاح در این دهه دانست.

استفاده از ظرفیت شبکه شاد و انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق استان اصفهان :
علاقمندان درخصوص این تفاهم نامه گفت : با اجرای دوشنبه های “سفیران نور ” در جهت آموزش مصرف بهینه برق برای ۶۸۰ هزار دانش آموز استان از طریق شبکه شاد رقم خورد.
وی افزود : در راستای حفظ منابع انرژی و غنی کردن فرهنگ و اطلاعات دانش آموزان درارتباط با مصرف بهینه برق تفاهم نامه ای بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق استان اصفهان ۲۲ دیماه درسالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد. آموزش مصرف بهینه انرژی در سطوح ابتدایی تاثیر گذاری زیادی در نسل آینده خواهد داشت و برای اولین بار در کشور برای دانش آموزان سراسر استان برنامه فرهنگی آموزشی مصرف بهینه برق داریم.
حمید علاقمندان با اشاره به اینکه تفاهم نامه های همکاری میان دستگاه های اجرایی یک تعامل دوجانبه است، که در راستای تسریع در امورکارگشا خواهد بود، افزود: اداره کل آموزش و پرورش به عنوان نهاد سازنده فرهنگ و پرورش دهنده نسل آینده کشور می تواند درایجاد فرهنگ بهینه مصرف برق کمک شایانی در راستای افکار عمومی جامعه داشته باشد
شرکت توزیع برق استان اصفهان برای همه اقشار جامعه محتواهای آموزشی مصرف بهینه برق تدوین کرده است.
وی با اشاره به ارتقاء خدمات بر پایه تکنولوژی های جدید ازجمله حذف قبوض برق گفت: میزان مصرف خانوار از طریق اپلیکیشن برق من انجام می شود که به صورت دقیق تصویر قبض به همراه اطلاعات دیگر از جمله نحوه مصرف و درصد مصرف کنندگانی که کمتر و بیشتر از آن ها هستند را نشان می دهد.
علاقمندان افزود:آموزش و پرورش از طریق نرم افزار و اپلیکیشن ها می تواند مباحث مصرف بهینه برق را به دانش آموزان آموزش دهد و دانش آموزان به عنوان مصرف کنندگان برق در آینده نزدیک می توانند هم بهینه مصرف کردن برق و هم استفاده از ابزارهایی که میتوان با شرکت برق ارتباط داشت را یاد بگیرند.
وی تصریح کرد: محتواهای بسیاری توسط شرکت برق برای اقشار مختلف مردم تدوین و برنامه ریزی شده است که بخش اعظم آن شامل دانش آموزان است که به عنوان زنگ تفریح در فضای مجازی از این محتواها استفاده کنند و البته در این طرح برای تمامی مقاطع تحصیلی برنامه داریم.
مدیریت بار و جمع آوری بیت کوین :
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان اصفهان اعلام کرد: در سال جاری تعداد ۶۰۰۳ دستگاه رمزارز دیجیتال در ۱۴۹ نقطه مکان از سطح شهرستانهای تابعه استان اصفهان با مصرف حدود ۱۵۰۰۰ کیلووات برق ، توسط عوامل انتظامی استان کشف و ضبط گردیده است. امید بهمن زیاری افزود: بزرگترین مراکز جمع آوری مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه با تعداد ۱۱۶۴ دستگاه ، شهرستان کاشان با تعداد ۷۱۰ دستگاه و شهرستان شهرضا با ۶۴۵ دستگاه می باشد.

خانه گرم و هوای پاک با مصرف بهینه برق و گاز
سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان در راستای مصرف بهینه برق و گاز گفت: به دلیل سرمای شدید هوا در این روزهای زمستان ، بالتبع با افزایش مصرف گاز در سراسر کشور مواجه شده ایم که با توجه به اینکه اولویت شرکت گاز تامین سوخت مصرفی منازل می باشد ، لذا تامین سوخت مصرفی نیروگاههای برقی با اختلال مواجه شده و در تولید برق با محدودیت هایی مواجه شده ایم.
امیر رمضانی گفت: انرژی مصرفی برق در توزیع استان در دو ماه گذشته بالغ بر۱٫۳۰۰٫۰۰۰ مگاوات بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸ حدود ۵ درصد رشد داشته ایم. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مصرف برق کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافته که بخش عمده آن در بخش صنایع و بخشی نیز در حوزه خانگی و تجاری بوده است ، گفت : در بخش اداری و صنایع نیز اقدامات موثری انجام شده است . امیر رمضانی با اشاره به این موضوع که درحال حاضر میزان تولید برق از نیروگاه‌های برق آبی افزایش یافته ، گفت : میزان مصرف آب در این نیروگاه‌ها برای حفظ پایداری در شبکه برق تا ۷۴ درصد رشد داشته است که مردم در کنار مدیریت مصرف گازو برق ، نباید از مصرف بهینه آب نیز غافل شوند.
سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به کمبود گاز و برق در این روزها گفت: تنها با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق می توان مصرف گاز نیروگاهها را معادل ۷۰ میلیون متر مکعب کاهش داد که این صرفه جویی بطور کامل ، محدودیت تأمین سوخت نیروگاهها را برطرف می کند. امیر رمضانی ادامه داد: با راهکار‌های ساده ای مانند خاموش کردن یک لامپ اضافه و کاهش یک درجه‌ای دمای محیط ( کم کردن شعله بخاری ویا کاهش دمای ترموستات) می توان میزان مصرف را تا ۱۰ درصد کاهش داد.

عملکرد واحد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت اعلام کرد : به منظور افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه های توزیع برق و کاهش خاموشی های ناخواسته و جلب رضایت مشترکین برق و آمادگی گروه های اجرایی در مواجهه با بحران و از طرفی هم افزایی و تقویت ظرفیت های بالقوه درون و برون سازمانی ، شامل نیروهای شرکت و پیمانکاران و دستگاه های امدادی و امنیتی و همچنین شناسایی نقاط قابل بهبود ، مانور های تعمیرات در سطح استان برگزار گردید .
محمدرضا مومنیان افزود : در این راستا در شهریور ماه در بخش میمه از شهرستان شاهین شهر ، در مهر ماه در شهرستان شهرضا ، همچنین مانورهای جهادی سراسری ، همزمان با کل کشور در ۲۳ شهرستان استان اصفهان در آبان ، آذر و دی ماه برگزار گردید . این مانور ها با رویکرد بهینه سازی و اصلاح شبکه های توزیع ، رفع ضعف ولتاژ ، تعدیل روشنایی معابر و مقابله با مصارف غیر مجاز با حضور گروه های اجرایی شهرستان های معین و پیمانکاران برگزار گردید .
رزمایش کنترل آماده بکار مولد های اضطراری مشترکین حساس و مهم نیز در ۲۳ شهرستان در دوره های زمانی برگزار گردید که در این راستا مراکز درمانی مرتبط با بستری بیماران کرونایی در اولویت کنترل قرار داشت .

سوخت رسانی به مولد برق روستای صعب العبور هیران
عملیات سوخت رسانی به دیزل ژنراتور تامین کننده برق روستای صعب العبور هیران با موفقیت انجام شد.
مدیر امور برق شهرستان فریدونشهر در این خصوص گفت: عملیات سوخت رسانی به روستای هیران با بیش از ۲۵ مرحله پرواز و انتقال ۲۵ هزار لیتر سوخت نفت گاز از منطقه کارگاهی سد رودبار لرستان به سمت روستای هیران انجام شد.
مرتضایی افزود: همزمان با بازدید مهندس چهل امیرانی، مجری طرحهای روستایی شرکت توانیر و مهندس علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از روستای هیران ، عملیات سوخت رسانی به روستا انجام شد. وی ادامه داد: نیروهای بهره برداری امور برق شهرستان فریدونشهر با حضور در روستای هیران وانجام تعمیرات شبکه توزیع برق و روشنایی معابر و همچنین سرویس کامل دیزل ژنراتور، برق پایدار ومطمئن را تحویل مردم روستای هیران دادند.
مرتضایی درخصوص بازدید صورت گرفته نیز گفت: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان و مجری طرح های روستایی شرکت توانیر از محل احداث پروژه نیروگاه بادی و وضعیت موجود تامین برق بازدید نموده و نحوه سوخت رسانی در طول سال و تعداد سکنه و خانوار در روستا ، مدت زمان سکونت اهالی در روستا و درخواستهای موجود در تامین کمبودهای ضروری روستا را مورد بررسی قرار دادند. همچنین در این بازدید درخصوص نحوه استمرار بخشیدن انرژی به صورت شبانه روزی بررسیهای لازم انجام گردید.
جلب همکاری مشترکین بخش های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری، ایستگاه های CNG و خانگی در کنترل پیک برق تابستان ۱۳۹۹
مدیر دفتر مدیریت مصرف اعلام کرد: شرکت توزیع برق استان اصفهان به منظور کاهش و کنترل پیک شبکه سراسری کشور در تعرفه های مختلف صنعت برق و در راستای طرح های کاهش پیک بار وزارت نیرو، تفاهم نامه همکاری کاهش بار را با مشترکین بخش های مختلف منعقد نمود که در این طرح ها کلیه مشترکین صنعتی، اداری و کشاورزی در برنامه های کاهش پیک بار مشارکت نمودند. مهدی ثقفی افزود: میزان همکاری در طرح های کاهش پیک بار در سال ۹۹ برای مشترکین صنعتی ۲۶۰ مگاوات غیرهمزمان با میزان پاداش ۱۲ میلیارد تومان، همکاری مشترکین اداری درحدود ۱۴ مگاوات غیرهمزمان با پاداش ۹۶۹ میلیون تومان و میزان همکاری مشترکین کشاورزی ۲۳۳ مگاوات با پاداش ۳ میلیارد تومان پرداخت گردید. وی درخصوص نیروگاه پشت بامی خورشیدی در شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در سال ۹۹ به میزان ۱۰ مگاوات برق تولید نموده و در سال جاری نیز نیروگاههای خورشیدی به میزان ۸/۲ مگاوات برای متقاضیان احداث شده است. وی در رابطه با امور برق شهرستان های شرکت توزیع استان اصفهان افزود : نیروگاههای خورشیدی در شهرستانها به میزان ۱۴/۰ مگاوات احداث شده است. ثقفی افزود همچنین با تلاش تمامی همکارانم در شرکت توانستیم در گروه اول شرکت های توزیع رتبه سوم در کاهش پیک بار تابستان۹۹ را کسب نماییم.

توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شد
کسب رتبه برتر شرکت در جشنواره ارزیابی شهید رجایی
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام نتایج ارزیابی شهید رجایی گفت: این شرکت برای سومین سال متوالی توانست در فرآیند ارزیابی عملکرد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان موفق به کسب” رتبه اول در مجموع شاخص های اختصاصی” با کسب ۱۰۰۰ امتیاز این شاخص و ” رتبه دوم در مجموع شاخص‌های عمومی” با کسب ۹۵۷.۳ امتیاز شاخصهای عمومی در بین تمامی ۶۲ دستگاه شرکت کننده در جشنواره گردد. امیر رمضانی افزود: همچنین در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی نیز توانستیم با ۱۹۵۷.۳ امتیاز ” رتبه دوم در تمامی گروه ها” را کسب نماییم که این رتبه ماحصل تلاش تمامی همکارانمان در شرکت توزیع برق استان اصفهان است. وی همچنین گفت: در پایان این جشنواره از کارمندان نمونه دستگاهها نیز تقدیر شد که از مهندس عباسعلی ناظری مدیر برق شهرستان اردستان و مهندس امید بهمن زیاری مدیر دفتر حراست شرکت نیز در فهرست کارمندان نمونه استان تقدیر شد.
کسب رتبه برتر در دومین جشنواره روابط عمومی صنعت آب و برق کشور
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان از کسب رتبه برتر در دومین جشنواره روابط عمومی صنعت آب و برق کشور خبر داد. رمضانی گفت : رتبه کسب شده در رشته ” آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه بوده که با تلاش های صورت گرفته با کمک دفتر آموزش شرکت تنوانستیم به این مهم دست یابیم. وی آموزش در همه حوزه به خصوص حوزه خبر و رسانه را به دلیل ارتباط تنگاتنگ این حوزه با روابط عمومی شرکت ها مهم دانست و افزود هرچه میزان اطلاع اصحاب رسانه از موضوعات برق و خدمات شرکت بیشتر باشد ، انعکاس بهتر و بیشتر واقعیات را شاهد خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.