تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 31868

افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبرداد؛ افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان در سال جاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: مهرداد مرادمند در جمع اصحاب رسانه بیان کرد:

Print Friendly, PDF & Email

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از افتتاح ۱۷۳ پروژه کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان در سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: مهرداد مرادمند در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۳ پروژه کشاورزی در حوزه دام و طیور، تولیدات کشاورزی، گلخانه‌ای، دامپزشکی و صنایع کشاورزی بالغ بر یک هزار و ۸۱ میلیارد تومان افتتاح می شود.

 وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای حدود ۶۵۰ نفر فراهم خواهد شد ، گفت:میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه‌ها ۹۰۸ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۱۶۰ خانوار از افتتاح این طرح‌ها بهره مستقیم خواهند برد و زمینه ایجاد اشتغال و تامین درآمد آنها فراهم خواهد شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: ۹۸ میلیارد تومان برای پروژه‌ها توسط دولت اعتبارات یارانه‌ای و بلاعوض اختصاص یافته که در حوزه زیرساختی کشاورزی هزینه شده و ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات دولتی برای پروژه‌های یاد شده پرداخت شده است.

مرادمند در ارتباط با پروژه های دهه فجر توضیح داد: تولیدات گیاهی با ۸۸ طرح، آب و خاک و امور فنی و مهندسی با ۳۵ طرح و تولیدات دام، طیور و آبزیان با ۱۴ طرح بیشترین سهم را در پروژه‌های کشاورزی دهه فجر امسال در استان اصفهان به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: امور عشایر ۲۰ طرح، دامپزشکی ۶ طرح، تحقیقات کشاورزی ۵ طرح، صنایع کشاورزی ۳ طرح و تعاون روستایی ۲ طرح از مجموع پروژه‌های بخش کشاورزی استان در دهه مبارک فجر را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت:بیشترین تعداد پروژه قابل افتتاحی در شهرستان تیران و کرون با ۶۳ پروژه است که پیشرو در کشت‌های گلخانه‌ای و صادرات است.

وی ادامه داد:بیشترین حجم سرمایه گذاری پروژه‌ها با اعتبار  ۲۷۵ میلیارد تومان به شهرستان گلپایگان اختصاص دارد.

مرادمند در خصوص اعتبارات سفر رییس جمهور به اصفهان بیان کرد: سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به اصفهان برای حوزه کشاورزی استان تخصیص یافته است.

 وی با اشاره باینکه طی سه سال و نیم از محل اعتبارات استانی و مولد سازی و تهاتر دارایی‌های دولت تأمین خواهد شد، افزود: در سال جاری اعتبارات سازمان از محل تملک دارایی استان نسبت به سال گذشته چهار برابر بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۳۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی در استان مشمول قانون رفع تداخلات است، گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار هکتار معادل ۲۵ درصد اراضی رفع تداخل شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.