تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۲
کد خبر : 3390

افتخاری دیگر برای اصفهان در چهارمین سال متوالی

افتخاری دیگر برای اصفهان در چهارمین سال متوالی

پایگاه خبری دنیای اسرار افتخاری دیگر برای اصفهان در چهارمین سال متوالی/ حوزه روابط عمومی جمعیت هلال استان اصفهان موفق به کسب سه رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه در جشنواره روابط عمومی های جمعیت هلال احمر سراسر کشور شد . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، در اختتامیه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

افتخاری دیگر برای اصفهان در چهارمین سال متوالی/

حوزه روابط عمومی جمعیت هلال استان اصفهان موفق به کسب سه رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه در جشنواره روابط عمومی های جمعیت هلال احمر سراسر کشور شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، در اختتامیه چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر جمعیت  هلال احمر سراسر کشور که در شهرکرد برگزار شد ، از برندگان روابط عمومی‌های برتر استان‌ها، معاونت‌ها و سازمان‌های جمعیت هلال احمر تجلیل شد .

در این جشنواره، حوزه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان توانست برای چهارمین سال متوالی در بخش های تبلیغات و انتشارات مقام برتر را از آن خود کند .

همچنین در بخش های کارشناس برتر و خبرنگار داوطلب برتر رسانه ای جمعیت هلال احمر استان اصفهان توانست به رتبه برتر نایل شود .

گفتنی است در این جشنواره ۳۱ استان و ۷ سازمان و معاونت در بخش های تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، ارتباط الکترونیک و کارشناس برتر ارزیابی شده و در پایان از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.