تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 12229

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد دانش‌آموزان استان در مهر آینده ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصد در در دوره های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم افزایش خواهد داشت. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، محمد اعتدادی در گردهمایی معاونان آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار

Print Friendly, PDF & Email

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد دانش‌آموزان استان در مهر آینده ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصد در در دوره های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم افزایش خواهد داشت.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، محمد اعتدادی در گردهمایی معاونان آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به افزایش ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصدی دانش آموزان در دوره‌های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم و با توجه به حساسیت موضوع از حدود هشت ماه پیش در جلسات متعدد این مشکل بررسی و راهکارهای اجرایی در جهت رفع آن بررسی و اتخاذ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رویکردهای اداره کل آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر بر سه اصل استوار است که کاهش تمرکز، مدرسه محوری و  مشارکت درون و برون سازمانی از جمله آن‌هاست.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در رشد آموزش و پرورش گفت:  توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند تمامی دستگاه ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند بسیار حائز اهمیت است و در این هشت ماه سعی شده که این حساسیت ایجاد شود که نشانه آن حساسیت و توجه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که در اکثر جلسات و نطق هایشان مسائل آموزش و پرورش را به ویژه کمبود نیروی انسانی نیز در نظر دارند.

اعتدادی در پایان این گردهمایی در خصوص اهداف سند تحول بنیادین و چگونگی اجرائی کردن آن در ادارات و مدارس سخنان مبسوطی ارائه کرد که به صورت کارگاهی اعضای حاضر در جلسه نیز در این خصوص مشارکت داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.