تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 19504

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در “اصفهان”

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک شهر “اصفهان” تا ساعت ۵ بعد از ظهر خبر داد و گفت: نیازی نیست شهروندان در ساعات اولیه صبح مراجعه کنند و در صفه های طولانی بمانند. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک شهر “اصفهان” تا ساعت ۵ بعد از ظهر خبر داد و گفت: نیازی نیست شهروندان در ساعات اولیه صبح مراجعه کنند و در صفه های طولانی بمانند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهروندان برای تعویض پلاک خودروی خود از شب قبل به مراکز تعویض پلاک مراجعه و صف طولانی تشکیل میدادند ، پلیس راهوراصفهان ساعات کاری این مراکز را افزایش داد.

وی افزود: با تدابیر پلیس راهور از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی ساعت کاری این مراکز از ۷ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر می باشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: اگر ساعت ۱۰ صبح شهروندان به این مراکز مراجعه کنند می توانند بدون هیچ گونه معطلی و در صورت کامل بودن مدارک، ظرف مدت یک ساعت خدمات دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: شهروندان در زمان مراجعه می بایست وسایل بهداشتی فردی مانند ماسک ، دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد و امید است شهروندان عزیز نیز شب قبل به این مراکز مراجعه نکنند و صف های طولانی کنار خیابان تشکیل ندهند که تشکیل این صفوف خودرویی خطر ساز می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.