تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 17466

افزایش ۲۸ درصدی تناژ صادرات ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸

افزایش ۲۸ درصدی تناژ صادرات ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸

منصور یزدی زاده: افزایش ۲۸ درصدی تناژ صادرات ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ به گزارش دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ در حوزه فروش و صادرات عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و رکوردهای جدیدی از جمله در صادرات ، میزان و ارزش فروش ثبت نمود . منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب

Print Friendly, PDF & Email

منصور یزدی زاده:

افزایش ۲۸ درصدی تناژ صادرات ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸

به گزارش دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ در حوزه فروش و صادرات عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و رکوردهای جدیدی از جمله در صادرات ، میزان و ارزش فروش ثبت نمود .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت : این شرکت در سال گذشته موفق شد میزان صادرات محصولات اصلی خود را به یک میلیون و ۱۵۴ هزار تن برساند که افزایش ۲۸ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷ داشته است . در سال ۱۳۹۷ ذوب آهن اصفهان ۹۰۰ هزارتن صادرات داشت .

وی افزود : ثبت بالاترین ارزش فروش ( تحویل ) در سال ، در تاریخ ذوب آهن اصفهان و ثبت رکورد بالاترین ارزش فروش ( تحویل ) در ماه، در تاریخ ذوب آهن اصفهان به میزان ۱۱۳۷ میلیارد تومان در اسفند ۹۸ از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است . همچنین تناژ تحویلی محصولات فرعی و فولادی ذوب آهن در سال گذشته ۲ میلیون و ۶۲۲ هزار تن بود.

مدیر عامل ذوب آهن با اشاره به حضور این شرکت در بازارهای جدید دو کشور اروپایی و یک کشور آسیایی گفت: در سال گذشته موفق به تمدید گواهینامهCE Marking جهت صدور محصولات به اروپا شدیم که با وجود تحریم ها صورت گرفت .

یزدی زاده، دریافت نشان صادر کننده نمونه استانی، پذیرش درخواست فروش محصولات جدید آرک، ریل معادن، ریل راه آهن در بورس کالای ایران، عرضه کلاف صنعتی برای اولین بار در بورس کالای ایران، فروش محصولات ناشی از تولید کک (فوسی قطران) برای اولین بار و …. را از جمله دستاوردهای این شرکت در حوزه فروش معرفی نمود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان این که این شرکت در سال ۱۳۹۸، با تنگناها و محدودیت هایی در خصوص تامین مستمر و کافی مواد اولیه مورد نیاز از نظر کمی و کیفی مواجه بود گفت:  در سال گذشته ۲ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۱۷۴ تن چدن مذاب در ذوب آهن تولید شد که افزایش حدود ۵ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷داشت . همچنین در سال ۹۸ شاهد افزایش حدود ۱۴ درصدی در تولید آگلومره، افزایش ۲ و نیم درصدی در تولید کک خشک ، افزایش حدود ۶ درصدی در تولید فولاد خام و افزایش ۵ و نیم درصدی در جمع کل محصولات اصلی بودیم .

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ ذوب آهن اصفهان موفق به تولید یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن کک شد که یک رکورد در تاریخ ذوب آهن اصفهان محسوب می شود. همچنین علاوه بر رکورد تولید سالیانه چدن مذاب با دو کوره بلند، این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه  244144  و روزانه  9657  تن چدن مذاب با دو کوره بلند نیز شد. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.