تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 24115

اقدامات شهرداری اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اقدامات شهرداری اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر گفت:امسال در سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر اقدامات متعددی به منظور فضاسازی و ایجاد شور و شعور انقلابی اجرایی شده است.معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با آمادگی در تمامی مجموعه های خود به منظور برگزاری هر چه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر گفت:امسال در سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر اقدامات متعددی به منظور فضاسازی و ایجاد شور و شعور انقلابی اجرایی شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با آمادگی در تمامی مجموعه های خود به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر دهه فجر فضاسازی ویژه ای را در شهر با در نظر گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و پرچم های رنگی، تبلیغات فرهنگی، المان های نوری، و همچنین نصب بنر ویژه این ایام و همچنین ایستگاه های شب های روشن به صورت گسترده در سطح شهر را اجرایی نموده است.
حسین امیری تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن بهمن ماه، دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه مدیریت شهری نسبت به فضاسازی شهر اقدامات گسترده ای را اجرایی نموده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که بیش از ۹۵۰۰ پرچم میله ایی و ۱۷۹۹ پرچم ایستاده در سطح شهر نصب شده است بیان کرد: شهرداری اصفهان با اجرای ۷۲۰۰ متر پرچم ریسه ایی شهر را تزئین و همچنین با ۲۳۲۰۰ متر ریسه روشنایی به نور آرایی سطح شهر پرداخته است.
وی ادامه داد: ۴۶۹ المان نوری در میادین و خیابانهای اصلی شهر جانمایی و نصب شده است و همچنین ۱۴ ایستگاه با عنوان شب های روشن با موضوع دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب و اجرایی شده است.
امیری بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سطح شهر برای ایام دهه فجر فضاسازی دیوار پازلی میدان امام حسین علیه السلام ، نصب طرح های قاب شده منتخب انقلاب اسلامی با شش موضوع و نصب در ۳۰ نقطه پر تردد شهر و همچنین اجرای جشنواره دانشجویی مرز و بوم بوده است که در آن تابلوهایی با موضوع پیروزی انقلاب و دفاع مقدس در سطح شهر و گذرهای فرهنگی اصفهان در جلوی دید عموم شهروندان نقاشی و به نمایش گذاشته شد.
معاون شهردار اصفهان نورافشانی آسمان شهر در شب پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با بانگ تکبیر مردمی را از دیگر اقدام های صورت گرفته عنوان کرد و ادامه داد در ۱۵ نقطه از شهر و همزمان با ندای توحیدی «الله اکبر» توسط مردم شهید پرور اصفهان ، آسمان شهر نورباران گردید که جلوه ای دوچندان به برنامه های اجرا شده بخشید.
امیری ادامه داد: امسال نیز همچون گذشته آتش‌نشانی اصفهان در راستای تامین ایمنی شهروندان علاوه بر اینکه همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد بصورت ویژه همزمان با نورافشانی شهر و همچنین در ۲۲ بهمن ماه برای خدمت‌رسانی به انجام وظیفه پرداخت.
وی به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متاسفانه امکان برگزاری راهپیمایی جشن انقلاب وجود نداشت اما با توجه به دستورالعمل ها و هماهنگی های انجام شده بصورت ماشینی و موتوری برگزار گردید که با استقبال مردم مشت دیگر بر دهان مستکبران و زورگویان جهان زده شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.