تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 29134

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۱۳ حادثه دیده در هفته گذشته

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۱۳ حادثه دیده در هفته گذشته

به گزارش  دنیای اسرار ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته و ماموریت های امدادی این جمعیت گفت : از تاریخ ۲۰ لغایت  ۲۷ فروردین ماه سال جاری ، نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی ۵۶  حادثه اقدام کردند . محمدهاشمی افزود : ۲۲ مورد از این ماموریت ها در

Print Friendly, PDF & Email

محمدهاشمی افزود : ۲۲ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری ، ۶ حادثه شهری ، ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۲  حادثه کوهستان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه ضمن اشاره به خدمت رسانی نیروهای امدادی این جمعیت به ۳۹ نجات یافته در این حوادث گفت : از این تعداد ۱۰ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۲۹  نفر هم برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند . 

به گفته این مقام مسئول در همین مدت ، ۱۶۳  نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۶  تیم عملیاتی با به کارگیری ۴۴ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند .

وی خاطرنشان کرد در بازه زمانی یاد شده ۶ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان یادآور شد شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر در خدمت شهروندان است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با این شماره تماس گرفته و یا به نزدیکترین پست امداد و نجات مستقر در محل یا جاده مراجعه نمایند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.