تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
کد خبر : 16386

امدادرسانی نجاتگران هلال احمراصفهان به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

امدادرسانی نجاتگران هلال احمراصفهان به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

بر اثر بارندگی های  ۲۴  ساعت گذشته در استان اصفهان صورت گرفت : امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۴۹۹ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد . به

Print Friendly, PDF & Email

بر اثر بارندگی های  ۲۴  ساعت گذشته در استان اصفهان صورت گرفت :

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۴۹۹ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد .


به گزارش دنیای اسرار ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش رحمت الهی در جاده ها و محورهای مواصلاتی گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ، به ۴۹۹ نفر از هم استانی های عزیز در مناطق غرب ، جنوب و بخش هایی از منطقه شرق استان که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند ، امدادرسانی انجام شده است .

وی افزود : بر اثربارش برف در شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان ، خوانسار ، گلپایگان ، سمیرم، شهرضا و نایین و گرفتار شدن تعدادی از مسافرین ، تیم های عملیاتی این جمعیت با امداد رسانی و جابجایی افراد و توزیع اقلام امدادی اقدام به امدادرسانی به آنها کرده و نیز تعداد ۴۲۳ تن از مسافرین گرفتار در برف اسکان اضطراری داده شدند .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان بار دیگر به هم استانی های عزیز توصیه کرد در هنگام بارش برف و یخبندان حتی المقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و از مسافرین و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند خواست باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذایی و البسه کافی همراه داشته باشند و توصیه های ایمنی رانندگی در برف ویخبندان را رعایت کنند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.