تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 11797

امداد رسانی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته

امداد رسانی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته

امداد رسانی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۲۹حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد . به گزارش دنیای اسرار: داریوش کریمی با بیان اینکه در طول سومین هفته از تیرماه ۹۸ ، پوشش امدادی

Print Friendly, PDF & Email

امداد رسانی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۲۹حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد .

به گزارش دنیای اسرار: داریوش کریمی با بیان اینکه در طول سومین هفته از تیرماه ۹۸ ، پوشش امدادی ۷۰ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۱۲۹ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ۱۵ لغایت ۲۱ تیرماه ۹۸ اشاره و خاطرنشان کرد : در این بازه زمانی ۳۰ حادثه جاده ای ،۲۲ حادثه شهری ،۱۰ مورد خدمات حضوری ،۷ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۱ حادثه ساحلی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

این مقام مسئول تصریح کرد : ۱۹۸ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۲ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : در صورت بروزحادثه ، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.