تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
کد خبر : 2308

امنیت پیام رسان های داخلی محفوظ است

امنیت پیام رسان های داخلی محفوظ است

پایگاه خبری دنیای اسرار-بروجرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: امنیت پیام رسان های داخلی محفوظ است  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیام رسان های داخلی به سرعت دربین افراد جامعه درحال گسترش است، گفت: امنیت این پیام رسان ها محفوظ است و باید تقویت شوند. به

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-بروجرد:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

امنیت پیام رسان های داخلی محفوظ است

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیام رسان های داخلی به سرعت دربین افراد جامعه درحال گسترش است، گفت: امنیت این پیام رسان ها محفوظ است و باید تقویت شوند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا :علاالدین بروجردی روز پنجشنبه درنشست شورای اداری شهرستان بروجرد که در فرمانداری شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: نباید در بستر پیام رسان های خارجی حرکت کنیم و باید با استفاده از توانمندی های داخلی در جهت بروز کردن این سیستم تلاش کرد.
وی افزود: با انتشار خبر فیلترشدن تلگرام بسیاری از کاربران به سمت استفاده از پیام رسان های داخلی سوق داده شده اند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توهین و تحریف در پیام رسان ها درهمه کشورها جرم است و درایران نیزاستفاده کنندگان نیز باید قوانین را رعایت کنند.
بروجردی سرمایه گذاری درصنعت گردشگری را باعث رونق اقتصادی دانست و اضافه کرد: برای تحقق رونق صنعت توریسم باید برنامه ریزی انجام شود و شهرستان بروجرد به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری می تواند مقصد گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال باشد.
وی آمارهای کم آبی را درکشور یک تهدید برشمرد و ادامه داد: مسئله آب در کشور بسیار مهم است و در این راستا باید کمیته امنیت آب در سطح ملی تشکیل شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان ازجمله استان های پر آب کشور بوده ولی با بحران کم آبی روبرو است که در زمینه صرفه جویی باید فرهنگ سازی صورت گیرد.
بروجردی افزود: ایجاد ۲ شهرک آب شیرین کن درکشور با تولید ۳۰ میلیارد مترمکعب آب شرب در سال می تواند گام مثبتی برای روبرو شدن با این بحران باشد.
وی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی فرصت خوبی برای رونق اقتصادی است، اضافه کرد: ایجاد نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در بروجرد می تواند به رونق اقتصادی شهر کمک کند.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: صنعت ورشو یکی از هنرهای بروجرد است که باید به عنوان یک کالای ایرانی تقویت شود.
بروجردی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد شرکت سیلکون متال و خودرو سازی فعال می شوند و به زودی به چرخه اقتصادی خواهند پیوست.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.