تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 11486

امیرعبدالهیان: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده است

امیرعبدالهیان: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده است

امیرعبدالهیان: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده است مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده یعنی ما قدرتی فراتر از قدرت منطقه‌ای داریم. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، حسین امیرعبدالهیان در حاشیه نشست سیاسی اجلاس بین‌المجالس آسیایی در اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون

Print Friendly, PDF & Email

امیرعبدالهیان: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده است

مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده یعنی ما قدرتی فراتر از قدرت منطقه‌ای داریم.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، حسین امیرعبدالهیان در حاشیه نشست سیاسی اجلاس بین‌المجالس آسیایی در اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون مواضع اخیر دولتمردان آمریکا اظهار داشت: اتفاقی که در جهان کنونی در حال رخ دادن است این است که متأسفانه آمریکایی‌ها همه نُرم‌های جهانی را زیر پا گذاشتند و تلاش می‌کنند رویه‌های جدیدی را شکل بدهند که این رویه جدید جوهره‌اش یکجانبه‌گرایی ایالات‌متحده آمریکا است.

مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شرایط در حالی است که واقعیت دنیای کنونی پس از جنگ سرد به سمت چندجانبه‌گرایی پیش می‌رود و حقیقت این است که قدرت‌های نوظهور در حال پدیدار شدن هستند و آمریکایی‌ها در سراشیبی افول امپراتوری قرار دارند و با چنگ و دندان تلاش می‌کنند تا جلوی ظهور قدرت‌های جدید را بگیرند.

وی ادامه داد: من اینجا تأکید می‌کنم که جمهوری اسلامی به یک «قدرت میان جهانی» تبدیل شده یعنی ما قدرتی فراتر از قدرت منطقه‌ای داریم و البته در سطح استاندارد قدرت‌های جهانی نیز نیستیم که من اسم آن را «قدرت میان جهانی» می‌گذارم.

امیرعبدالهیان تأکید کرد: یکی از دلایل گستاخی آمریکایی‌ها و تشدید تحریم‌ها در نگاه استراتژیک این است که آمریکایی‌ها می‌خواهند مانع قدرت میان جهانی‌شدن جمهوری اسلامی شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.