تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 28145

انباری پر از ارزاق عمومی احتکار شده در”خوانسار”

انباری پر از ارزاق عمومی احتکار شده در”خوانسار”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “خوانسار” از پلمب یک انبار حاوی ۳۰ میلیارد ریال انواع ارزاق عمومی احتکار شده خبر داد. سرهنگ “علی بابایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با اشراف اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی انواع ارزاق عمومی در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “خوانسار” از پلمب یک انبار حاوی ۳۰ میلیارد ریال انواع ارزاق عمومی احتکار شده خبر داد.

سرهنگ “علی بابایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با اشراف اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی انواع ارزاق عمومی در یک انبار مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۷۰ کارتن روغن سرخ کردنی به وزن یک تن، ۵۰ کارتن روغن خوراکی به وزن یک تن،۴۰ تن برنج ایرانی،۲ هزار و ۵۰۰ کیلو شکر، ۴۰۰ کیلو چای، و ۱۸ کارتن ۴ تایی مایع ظرفشویی به وزن ۲۵۲ کیلو کشف شد که مدارک قانونی و مربوطه توسط مالک ارائه نشد.
فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار اظهار داشت: پس از انجام بررسی های کارشناسی صورت گرفته احتکار بودن کالاهای مذکور محرز و انبار مذکور با حکم قضائی پلمب و مالک آن نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه ارزش ارزاق عمومی کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.