تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
کد خبر : 3983

انتظار امام حسین (ع) از ما ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است/جوانان امروز آماده دفاع ازکشورهستند/ نیروی انتظامی خدمتگزار عزاداران اباعبدالله است

انتظار امام حسین (ع) از ما ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است/جوانان امروز آماده دفاع ازکشورهستند/ نیروی انتظامی خدمتگزار عزاداران اباعبدالله است

پایگاه خبری دنیای اسرار انتظار امام حسین (ع) از ما ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است/جوانان امروز آماده دفاع ازکشورهستند/ نیروی انتظامی خدمتگزار عزاداران اباعبدالله است فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید هر زمان خود را در دوران آقا اباعبدالله الحسین (ع) احساس کنیم، گفت: انتظار آن حضرت از ما ظلم ستیزی، دفاع

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

انتظار امام حسین (ع) از ما ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است/جوانان امروز آماده دفاع ازکشورهستند/ نیروی انتظامی خدمتگزار عزاداران اباعبدالله است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید هر زمان خود را در دوران آقا اباعبدالله الحسین (ع) احساس کنیم، گفت: انتظار آن حضرت از ما ظلم ستیزی، دفاع از مظلوم و حفظ ارزش های اسلام است.

 

سردار “حسین اشتری” در حاشیه حضور در هیئت عزاداری فدائیان امام حسین (ع) شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: باید هر زمان احساس کنیم که در دوران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) قرار داریم و به عنوان یار و یاور آن حضرت با دشمن در پیکار هستیم.

وی افزود: امروز انتظار امام حسین (ع) از ما این است که زیربار زور نرویم، ظلم ستیز و استکبار ستیز باشیم، از مظلوم دفاع کنیم، ارزش های اسلام را حفظ کرده و امر به معروف و نهی از منکر را پیاده کنیم.

فرمانده ناجا وجود هیئات مذهبی در کشور را افتخار تشیع و ائمه معصومین (ع) دانست و بیان کرد: این گونه جلسات که جوانان می آیند و با اخلاص عزاداری می کنند به طور قطع اثرات خوبی در زندگی فردی و اجتماعی آنها خواهد داشت و در نتیجه آسیب های کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی به حضور پرشور جوانان در هیئات عزاداری اشاره کرد و افزود: جوانان امروز همانند دوران اباعبدالله الحسین (ع) آماده اند تا جانشان را در راه اسلام فدا کنند.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی کشور مشاهده جوانان حاضر در مجالس عزاداری برای سید و سالار شهیدان را تداعی کننده رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان امروز کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند اگر هر زمانی نیاز شود آماده دفاع در هر کجای کشور هستند و همان راهی را خواهند رفت که رزمندگان رفتند.

سردار اشتری در ادامه به خصوصیات یک هیئت انقلابی و اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: یک هیئت انقلابی و اسلامی باید از مظلوم دفاع کند، استکبار ستیز باشد، از حق دفاع کند به مسائل روز آشنا باشد، در جامعه تاثیرگذار باشد و بتواند مشکلات مردم را درک کرده و برای رفع آنها تلاش کند و به نوعی ملجاء و پناهگاه مردم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولان نیز باید انقلابی باشند، اضافه کرد: مسئول انقلابی همیشه در کارش موفق است چون اهدافی دارد که مشخص و منطبق با موازین شرعی است و امیدواریم ما هم بتوانیم همیشه انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی بمیریم.

سردار اشتری در پایان با اشاره به عشق و ارادت نیروهای انتظامی به آقا اباعبدالله الحسین(ع) گفت: نیروی انتظامی خود را خدمتگزار عزاداران ابا عبدالله می داند و از عزاداران نیز می خواهم که همکاران من را در این ایام از دعای خیر خود فراموش نکنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.