تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 25558

انعقاد تفاهم نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آبفای اصفهان

انعقاد تفاهم نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آبفای اصفهان

 به گزارش دنیای اسرار:تفاهم نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آبفای استان اصفهان میان حوزه هنری و آبفای استان اصفهان منعقد شد. بر اساس این تفاهم نامه حوزه هنری استان اصفهان در یک دوره زمانی چهار ماهه اقدام به جمع آوری، مصاحبه، پیاده سازی، تدوین و انتشار خاطرات حداقل ۲۵۰ نفر از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران

Print Friendly, PDF & Email


 به گزارش دنیای اسرار:تفاهم نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آبفای استان اصفهان میان حوزه هنری و آبفای استان اصفهان منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه حوزه هنری استان اصفهان در یک دوره زمانی چهار ماهه اقدام به جمع آوری، مصاحبه، پیاده سازی، تدوین و انتشار خاطرات حداقل ۲۵۰ نفر از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواهد کرد.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه همچنین کار جمع آوری اسناد و عکس ها و نگارش کتابی با عنوان نقش آبفای استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پیش بینی شده است.

در آیین برگزاری این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: وظیفه ی سازمانی، اعتقادی و انقلابی فعالان صنعت آبفا در اصفهان ایجاب می کند که خاطرات ایثارگران ثبت و به کتاب تبدیل شود.

هاشم امینی با بیان اینکه کتاب خاطرات ایثارگران در سه بخش تدوین می شود اظهار داشت: یک بخش از این کتاب در خصوص رشادت ها و ایثارگری های فعالان صنعت آبفای اصفهان در دوران دفاع مقدس، بخش دیگر ویژه ی اشاعه فرهنگ و تبیین مکتب سردار سیلمانی در جهان اسلام و بخش سوم ویژه ی ایثارگری های سقایان در تامین و توزیع خدمات عادلانه آبفای اصفهان در بزنگاه های مختلف  به مردم است.

وی ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: با مستند سازی ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در دوران  هشت سال دفاع مقدس، می توان نقشه راهی برای آیندگان ترسیم کرد.

در ادامه این مراسم رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: مستند سازی رشادت های ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مایه ی مباهات است که به بهترین شکل ممکن تدوین و تهیه می شود.

مجتبی شاه مرادی کتاب خاطرات ایثارگران آبفای اصفهان را کاری شایسته برشمرد و اظهار داشت: حوزه هنری از ظرفیت بسیار خوبی برای مستند سازی ایثارگری های فعالان صنعت آبفا در زمینه های مختلف برخوردار است.

شایان ذکر است در این مراسم چند تن از ایثارگران شرکت آبفای اصفهان به ذکر خاطرات خود در دوران دفاع مقدس پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.