تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 10755

اهالی دیار نصف جهان در روز قدس حماسه آفریدند

اهالی دیار نصف جهان در روز قدس حماسه آفریدند

اهالی دیار نصف جهان در روز قدس حماسه آفریدند مردم روزه دار دیار نصف جهان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان مرکز استان نیز همانند سایر شهرهای کشور از

Print Friendly, PDF & Email

اهالی دیار نصف جهان در روز قدس حماسه آفریدند

مردم روزه دار دیار نصف جهان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان مرکز استان نیز همانند سایر شهرهای کشور از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان آغاز شد و مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) اصفهان مملو از جمعیت بود.

قشرهای مختلف مردم اصفهان از پیرو جوان، زن و مردم کارگر و کارمند و بازاری با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر در این برهه از زمان که حساسیت خاصی برخوردار است با حضور دشمن شکن خود در روز جهانی قدس به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی برخاستند و با شعار مرگ بر اسرائیل از حق مظلوم فلسطینیان و تحقق عدالت در روی زمین دفاع کردند.

حاج حسین مهدوی یکی از راهپیمایان که به سمت میدان امام (ره) در حرکت بود به خبرنگار ایرنا گفت: چهل سال است که در سرما و گرما با زبان روزه همراه با خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنم تا از آرمان‌های انقلاب و کشور دفاع کنم و مشت محکمی بر دهان استکبار به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی بزنیم.

وی با اشاره به تأثیرگذاری حضور حماسی ملت‌های مسلمان در راهپیمایی این روز، افزود: با تمام مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده تا پای جان در مقابل استبکار می‌ایستم و حتی از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم.

رضا صمدی جوان اصفهانی به حضور چشمگیر مردم در این همایش ملی اشاره و اضافه کرد: ما با حضور خود در این راهپیمایی به ترامپ و اسرائیل می‌گوییم ما هیچ وقت فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و در مقابل شما خواهیم ایستاد و همان طور که امام خمینی ره فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است.

وی که به همراه دوستان خود با پلاکارد مرگ بر اسرائیل در مسیر راهپیمایی به سمت میدان امام اصفهان در حرکت بود در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام همیشه در دفاع از مظلومان تاکید دارد و این موضوع مورد سفارش پیامبر و ائمه اطهار بوده است.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز پیوند جهانی علیه بیدادگری است، افزود: با این وجود در زمان حال وظیفه هر مسلمان این است که از مظلومیت فلسطین دفاع کنند وجواب محکمی به رژیم آدم کش صهیونیسم بدهیم بنابراین تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

اهالی دیگر شهرستان‌های استان اصفهان نیز با حضور حماسی خود در این همایش ملی و بین المللی حضور یافتند و با فریاد مرگ بر رژیم اشغالگر قدس، حمایت خویش را ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

مجید ساداتی از شهرستان تیران و کرون بعد از راهپیمایی امروز در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: حمایت از فلسطین مظلوم وظیفه شرعی و دینی هر مسلمانی است بنابراین همه آمدند تا نسبت به این وظیفه ادای دین کنند.

وی تاکید کرد: امریکا باید بداند که با راهبردهای معامله قرن هیج غلطی نمی‌تواند بکند و همچون گذشته هر توطئه آنان نیز در منطقه با شکست مواجه خواهد شد.

علی نایینی در حاشیه راهپیمایی شهرستان نائین به ایرنا گفت: امام خمینی با نامگذاری روز قدس، همه ملت‌های جهان را نسبت به ظلم ظالمان به ویژه جنایت رژیم اشغالگر قدس آگاه کرده است.

نکته مهم اینکه مردم ولایتمدار نصف جهان بار دیگر با حضور حماسی شأن در راهپیمایی روز قدس برگ زرینی دیگری از وفاداری خود را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ملت مظلوم فلطسین به ثبت رساندند.

امام خمینی (ره) روز ۱۶ مرداد ۱,۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، واپسین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.