تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 15401

اهداف و برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان

اهداف و برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان

اهدافو برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، انجام ۲۲ پروژه پژوهشی، ۳۸ طرح اینترنشیپ و ۱۰۰ پایان نامه تحصیلات تکمیلی ( اعم از کارشناسی ارشد و دکتری) به همراه تولید ۱۰۰ مقاله علمی و تحقیقاتی را حاصل فعالیت های امور پژوهش گاز استان اصفهان از ابتدا تاکنون برشمرد .

Print Friendly, PDF & Email

اهدافو برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، انجام ۲۲ پروژه پژوهشی، ۳۸ طرح اینترنشیپ و ۱۰۰ پایان نامه تحصیلات تکمیلی ( اعم از کارشناسی ارشد و دکتری) به همراه تولید ۱۰۰ مقاله علمی و تحقیقاتی را حاصل فعالیت های امور پژوهش گاز استان اصفهان از ابتدا تاکنون برشمرد .

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، بیان داشت: این شرکت به منظور اشاعه فرهنگ پژوهش و تقویت روحیه پژوهشگری، توسعه فناوری ، ایجاد زمینه رشد و توسعه کیفی تمامی فرآیندها و فعالیت های شرکت و دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی مربوط به صنعت گاز، مصمم است با استفاده بهینه از خرد جمعی نخبگان و کارکنان فرهیخته شرکت و تأکید بر تحقیقات کاربردی و توسعه ای و نوآوری در مسیر تعالی گام بردارد.

وی،حمایت جدی وهوشمندانه از طرح ها و پایان نامه های دانشجویی مرتبط با صنعت گاز وپیاده سازی نظام مدیریت فناوری و توسعه نظام مدیریت دانش در جهت ارتقاء جایگاه پژوهشو فناوری در شرکت گاز استان اصفهان را از برنامه های مهم و اجرایی امور پژوهشعنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات این امور جذب نیروهای نخبه وظیفه بوده کهدر نظر است از توانمندی های این جوانان مستعد و با نشاط در بخش های مختلف شرکت گازاستفاده گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین گفت: این شرکت سالانه در راستای ایجاد انگیزه بین همکاران و افزایش فعالیتهای پژوهشی اقدام به انتخاب پژوهشگر برتر و ناظر پژوهشی برتر می نماید و بدین منظور از افراد برگزیده تقدیر به عمل می آید.

علوی، پروژه پژوهشی کنتورهای اعتباری، طراحی ایستگاه ها با راندمان های بالا را از برنامه های آتی امور پژوهش در سال ۹۹ عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه بازیافت انرژی و نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های تقلیل فشار CGSطی سال های آتی، اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص مدیریت دانش به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه های مهم واحد پژوهش گفت: در حال حاضر ۱۲۲۰نفر عضو سامانه مدیریت دانش هستند و تا کنون۱۱۷ دانش نهایی شده ۷۰ مستند و ۵۵ سوال در سامانه مدیریت دانش به ثبت رسیده است.

علوی، انجام مصاحبه انفرادی و الزامی جهت ثبت دانش خبرگان و افراد در شرف بازنشستگی، تشویق دانشکاران به ثبت دانش و مستند و یا فعالیت در انجمن های گفتگو ،پیگیری ثبت دانش و پاورپوینت آموزشی اساتید همکار، ثبت مانورها و حوادث شرکت و همچنین مصوبات اجرا شده کمیته ها در سامانه مدیریت دانش، طرح مشکلات سازمانی در قالب پرسش های شفاف در نرم افزار مدیریت دانش ،آموزش تمامی دانشکاران و سایرکارکنان در زمینه دانش نویسی و تهیه نقشه راه مدیریت دانش را از مهمترین برنامه های آتی مدیرت دانش شرکت گاز اصفهان عنوان کرد.

وی، همچنین اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف مدیریت دانش و انتقال مفاهیم دانشی به سایر همکاران و اشاعه فرهنگ دانش در شرکت رابطین دانشی برای هر واحد تعیین شدند و کلاس های آموزشی نیز هر ساله برای آنها برگزار می شود.

.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.