تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۴۴
کد خبر : 2289

اهدا گل در روز بعثت پیامبر خوبی ها

اهدا گل در روز بعثت پیامبر خوبی ها

پایگاه خبری دنیای اسرار -اصفهان:   اهدا گل در روز بعثت پیامبر خوبی ها مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: ۲۰ هزار شاخه گل ُرز به مناسبت مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه در بازارهای روز کوثر  به شهروندان گرامی هدیه داده می شود. اصغرکشاورز راد اظهار کرد: به همت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار -اصفهان:

 

اهدا گل در روز بعثت پیامبر خوبی ها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: ۲۰ هزار شاخه گل ُرز به مناسبت مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه در بازارهای روز کوثر  به شهروندان گرامی هدیه داده می شود.

اصغرکشاورز راد اظهار کرد: به همت بهره برداران بازار گل و گیاه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و پیرو اقدامات قبلی در سالروز رسالت پیامبر مکرم اسلام ۲۰  هزار شاخه گل ُرز در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به شهروندان عزیز اصفهانی اهدا می گردد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری هدف از هدیه ۲۰ هزار شاخه گل را  جایگاه ویژه این روز بزرگ و مقدس در میان مسلمانان  و همچنین فرهنگ سازی در جهت حرکت به سمت استفاده بیشتر از گل و گیاه عنوان کرد و گفت: با توجه به  نقش گل در سلامت روحى و روانى افراد و تاکید کارشناسان و روانشناسان  به تاثیر روانی گل بر زندگی انسانها که موجب ایجاد بستر بسیار مناسبی جهت آرامش روح و روان  بخصوص در زندگی آپارتمان نشینی امروزی می گردد این سازمان با همت تولید کنندگان تصمصم به عرضه گل رایگان در بازارهای روز کوثر نموده است.

کشاورز راد اضافه کرد: اگر فرهنگ استفاده از گل و گیاه در زندگی شهروندان نهادینه شود زندگی آنان رنگ و بوی آرامش خواهد گرفت.

وی افزود:  طبق نظر متحصصان با تماشا کردن به گل و لذت بردن از طراوت، رنگ و عطر زیباى آن مى تواند حالت روحى نامتعادل خود را تغییر داده و به حالت طبیعى باز گرداند؛ در واقع گل عاملى جهت تعدیل رفتار در طول شبانه روز است و هر بار نگاه کردن به گل، عاملى براى ایجاد یک اتصال عصبى مثبت در مغز ایجاد می گردد.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این حرکت با همکاری و  هزینه کامل بهره برداران بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان و با هدف حمایت از مصرف کنندگان و همچنین تولید کنندگان داخلی گل و گیاه صورت می پذیرد و انشالله ادامه دار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.