تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 12489

اهمیت آموزش و خدمات بیمه‌ای برای هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان

اهمیت آموزش و خدمات بیمه‌ای برای هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان

اهمیت آموزش و خدمات بیمه‌ای برای هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان: یکی از اهداف این هیات توجه به سلامت اصحاب رسانه است. احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشی‌نویسان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه وظیفه این هیات

Print Friendly, PDF & Email

اهمیت آموزش و خدمات بیمه‌ای برای هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان


به گزارش دنیای اسرار:رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان: یکی از اهداف این هیات توجه به سلامت اصحاب رسانه است.

احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشی‌نویسان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه وظیفه این هیات در حوزه سلامت و پشتیبانی ورزش همگانی و قهرمانی است گفت: هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی و ترویج ورزش در جامعه اهداف مشترکی دارند و باید با همکاری و هم افزایی به توسعه ورزش در استان کمک کنند.
وی یکی از اهداف هیات پزشکی ورزشی را توجه به سلامت اصحاب رسانه عنوان و اظهار کرد: حجم کاری و مشغله‌های روزمره خبرنگاران و عکاسان و فعالان این حوزه باعث می‌شود که سلامتی خود را فراموش کنند و ما تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌ سلامتی آن‌ها را زیر نظر بگیریم.
باقری مقدم در ادامه افزود: امیدواریم امروز مبنایی برای تشکیل پرونده سلامت برای اصحاب رسانه باشد.
در ادامه دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان آموزش را مهم‌ترین موضوع برای این هیات دانست و افزود: خدمات بیمه‌ای دیگر موضوع مورد توجه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان است.
وی در ادامه افزود: هدف ما در آکادمی علوم ورزشی لوافان آموزش و کمک به گسترش ورزش همگانی است و این دو موضوع از اهداف اصلی هیات پزشکی ورزشی استان نیز هست.
مهدی محمدی با بیان اینکه آکادمی علوم ورزشی لوافان برنامه‌ریزی‌های خاصی برای ورزش اصفهان دارد گفت: ما در این آکادمی برنامه‌‌ای را برای آینده‌ی ورزش اصفهان ترسیم کرده‌ایم که اگر اجرا شود ورزش اصفهان در کشور نمونه خواهد بود.
در ادامه این برنامه محمدرضا لوافان از خیران ورزشیار استان اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران در اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه موثر هستند تاکید کرد: باید فرهنگ مثبت اندیشی در افکار و گفتارمان ایجاد کنیم و فرهنگ اصیل ورزشی را در جامعه ترویج دهیم تا افراد به ورزش روی آوردند.
وی افزود: سعی داریم مردم را با ورزش آشنا و برای آن‌ها جذابیت ایجاد کنیم و امیدواریم که در این زمینه اثر گذار و نقش بسزایی در ورزش همگانی و قهرمانی داشته باشیم.
لوافان با بیان اینکه آکادمی علوم ورزشی لوافان توانایی پاسخگویی به نیازهای جامعه را دارد اظهار کرد: این آکادمی توانایی استعدادیابی، شناسایی آسیب‌های ورزشی و ترمیم آن‌ها و غیره را دارد و این مرکز با تفکر خیرخواهانه ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه فقط در تهران یک مرکز مانند آکادمی علوم ورزشی لوافان وجود دارد گفت: در این مرکز ما توانایی انجام تست و معاینه‌های ورزشی که مخصوص باشگاه‌های ورزشی است را داریم و دیگر نیاز نیست که باشگاه‌ها برای انجام آ‌ن‌ها به تهران مراجعه کنند.
لوافان به رایگان بودن خدمات این مرکز اشاره و تاکید کرد: هدف ما در ایجاد این مرکز درآمدزایی و سوددهی نبوده بلکه هدف تاثیرگذاری مفید بر جامعه بوده است و مکانی را ایجاد کرده‌ایم که در آن به صورت علمی، آکادمی و دانش محور به ورزش می‌پردازد و امیدواریم خدمات این مرکز برای جامعه اثرگذار باشد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.