تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 30124

اهمیت و لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها

اهمیت و لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها

به گزارش دنیای اسرار :رئیس شورای شهر اصفهان در جمع اصحاب رسانه با بیان عملکرد یک ساله شورا گفت: وجود پیوست فرهنگی رسانه‌ای امری ضروری است. این امر به صورت تکلیف از شهرداری در جلسات مطرح شده و در دستور کار قرار می‌گیرد. محمد نورصالحی با اشاره به اینکه دغدغه و نگرانی در خصوص عملکرد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :رئیس شورای شهر اصفهان در جمع اصحاب رسانه با بیان عملکرد یک ساله شورا گفت: وجود پیوست فرهنگی رسانه‌ای امری ضروری است. این امر به صورت تکلیف از شهرداری در جلسات مطرح شده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمد نورصالحی با اشاره به اینکه دغدغه و نگرانی در خصوص عملکرد رسانه‌های شهرداری از مدت‌ها پیش وجود داشته است، اظهار کرد: رسانه‌های شهرداری باید به سمت خودکفایی حرکت کنند که از بودجه شهرداری استفاده نکنند.

وی افزود: با افزایش اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری، در مجموع تا اول مهرماه سال جاری هزار دستگاه اتوبوس را در ناوگان حمل و نقل شهری خواهیم داشت که در واقع ۴۰۰ اتوبوس در این دوره از مدیریت شهری اضافه و حدود ۵۰۰ میلیارد هم برای آن هزینه شده است.

رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد: در راستای تکمیل خط دو مترو تمام اقدامات برای عدم توقف پروژه پیگیری شده و تاکنون عملیات اجرایی خط دوم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نورصالحی عنوان کرد: شرکت مپنا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده داخلی برای تأمین تجهیزات ناوگان مکانیکالبرق خط دوم مترو است که قرار داد آن به ارزش ۵۹۰ میلیون یورو بسته شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه تغییرات بین روزهای زوج و فرد هفتگی و ماهانه باعث بی دقتی شده اما همچنان گزارشات نشان می‌دهد که بالای ۹۰ درصد شهروندان با زمان بندی پیش می‌روند و برای جلوگیری از انباشته شدن زباله ها در گذرهای اصلی رصد و جمع‌آوری به طور مرتب انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به مطالبه گری در خصوص جریان پایدار زاینده رود که در اولویت‌های مسائل زیست محیطی شهر اصفهان است، تصریح کرد: هر ماه جلسات با نمایندگان برگزار می‌شود واز سویی دیگر ۳۰ بند به استاندار بااولولیت آب پیشنهاد داده شده و باید رسانه‌ها موضوع جریان دائمی زاینده رود را دائماً پیگیری کنند.

نورصالحی اضافه کرد: در زمینه استخدام فامیلی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اگر اسمی وجود دارد به طور جد پیگیری خواهد شد.

وی تشریح کرد: احداث بزرگ‌ترین موزه در اصفهان و پیگیری کارخانه ریسباف اصفهان سال‌هاست تملک شده، اما اتفاقی نیفتاده است. با پیگیری نمایندگان و مدیریت شهری به سمت اجرایی شدن پیش می‌رود.

رئیس شورای شهر اصفهان همچنین گفت: پیگیری پروژه سالن اجلاس، تئاتر شهر در چهارباغ پردیس مشاهیر نیز در دستور کار است.

نورصالحی در خصوص ساختمان بلااستفاده‌ای که در شهرداری وجود ندارد، خاطر نشان کرد: برخی از پارکینگ‌های شهرداری مخاطب کمتری دارند و پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرنگار: مهتاب خیری

عکاس: احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.