تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 32979

اورهال پالایشگاه‌های خارجی، در افق مشعل پویا

اورهال پالایشگاه‌های خارجی، در افق مشعل پویا

مدیر صنایع پایین دستی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: نگاه ما به مشعل پویا به گونه ایست که در آینده نزدیک موفق به کسب قرارداد اورهال پالایشگاه های خارج از کشور شود. به گزارش دنیای اسرار، نشست هم اندیشی اعضای محترم هیئت مدیره شرکت مشعل پویا و شرکت های تابعه با معارفه اعضای جدید معرفی شده

Print Friendly, PDF & Email

مدیر صنایع پایین دستی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: نگاه ما به مشعل پویا به گونه ایست که در آینده نزدیک موفق به کسب قرارداد اورهال پالایشگاه های خارج از کشور شود.
به گزارش دنیای اسرار، نشست هم اندیشی اعضای محترم هیئت مدیره شرکت مشعل پویا و شرکت های تابعه با معارفه اعضای جدید معرفی شده از شرکت پتروپالایش نفت اصفهان، برگزار شد.
مدیر صنایع پایین دستی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این نشست که در سالن جلسات شرکت مشعل پویا برگزار شد، گفت: پاسخگویی به نیازهای صنعتی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در سطح منطقه و خارج از کشور از اهداف مهم مشعل پویاست.
مهندس مجید شهسواری افزود: نگاه ما به مشعل پویا به گونه ایست که در آینده نزدیک موفق به کسب قرارداد اورهال پالایشگاه های خارج از کشور شود.
وی ادامه داد: هر شش شرکت زیر مجموعه هلدینگ، از خانواده شپنا هستند و ما از همه آنان در حوزه های مختلف حمایت خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت مشعل پویا هم با ارائه گزارشی در مورد فعالیت های شش ماه اخیر شرکت های زیر مجموعه؛ بر لزوم حمایت بیشتر اعضای محترم هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه تاکید کرد.
مهندس مجید نادری نژاد با بیان اینکه مشعل پویا با هدف ارائه خدمات توسعه ای و تعمیراتی به پالایشگاه اصفهان تاسیس شد، ادامه داد: علاوه بر هدف اصلی شرکت، هم اکنون پروژه های مهم دیگری شامل احداث نیروگاه خورشیدی و… در این شرکت آغاز شده است که بزودی اخبار مسرت بخش آن رسانه ای خواهد شد.
مهندس پژمان قاسمی ..(.عنوان کامل.) هم با ابراز خرسندی از وضعیت فعلی شرکت، گفت: با توجه به نوپا بودن شرکت ها، اعضای جدید و مدیران عامل باید حساسیت بیشتری نسبت به تنظیم قراردادها و روند اجرایی پروژه ها داشته باشند.
مهندس سلیمیان مدیر عامل شرکت کیمیا گران عصر مدرن، مهندس اعتمادی، مدیر عامل شرکت توسعه انرژی افق پارتاک و مهندس نوید طاهری مدیرعامل شرکت انرژی فن آوران جوان هم در این نشست گزارشی از وضعیت کنونی شرکت های خود ارائه کردند.
برگزاری جلسات بیشتر اعضای محترم به منظور جذب پروژه های جدید، معرفی اعضای جدید هیئت مدیره، پیگیری امور مربوط به مناقصه ها و قرارداد ها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
هم اکنون جناب آقایان ارجمند، شاه محمدی و نادری نژاد از اعضای هیئت مدیره جدید مشعل پویا هستند‌.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.