تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 9992

اولویت برنامه های کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان: ساماندهی اندازه گیری تولید و مدیریت فشار

اولویت برنامه های کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان: ساماندهی اندازه گیری تولید و مدیریت فشار

اولویت برنامه های کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان: ساماندهی اندازه گیری تولید و مدیریت فشار به گزارش دنیای اسرار:اولین گردهمایی سالیانه مدیران و کارشناسان حوزه آب بدون درآمد و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، روز شنبه  ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی امور آب و فاضلاب

Print Friendly, PDF & Email

اولویت برنامه های کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان:
ساماندهی اندازه گیری تولید و مدیریت فشار


به گزارش دنیای اسرار:اولین گردهمایی سالیانه مدیران و کارشناسان حوزه آب بدون درآمد و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، روز شنبه  ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاونین، مدیران امور و کارشناسان آب بدون درآمد شهرستانهای استان اصفهان برگزار شد مشکلات موجود و چالشهای پیش رو در زمینه کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و سیاستهای لازم برای عبور از آنها اتخاذ شد.
معاون بهره برداری شرکت آبفار استان اصفهان هدف از برگزاری این گردهمایی را بازدید از طرحهای اجرا شده در راستای اندازه گیری تولید و مدیریت فشار در شبکه توزیع و تاسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد و گفت: آران و بیدگل تنها شهرستانی است که در سال گذشته روستاهای آن دچار بحران آب نبوده و یکی از علتهای آن مدیریت تامین و توزیع آب به کمک سیستمهای اندازه گیری و کنترل و اجرای طرحهای تله متری در تاسیسات آبرسانی بوده است.
وی با اشاره به اینکه نصب کنتورهای جدید برای محاسبه دقیق تولید آب و به دست آوردن دقیق میزان آب بدون درآمد  نخستین گام در راستای کاهش آن است اظهار داشت: درخصوص اندازه گیری تولید آب در بعضی از شهرستانها مشکلاتی وجود دارد که با نصب تجهیزات مورد نیاز در سال جاری  مشکلات آنها نیز برطرف خواهد شد.
کاظم جعفری با بیان اینکه توانمندی های فنی و تکنولوژی بالایی در شرکت آبفار استان اصفهان وجود دارد افزود: فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی مستمر برای بهره گیری از امکانات و فناوری های به روز و کاربردی در دست اقدام قرار دارد.
جعفری با اشاره به ۲۹ درصد آب بدون درآمد روستاهای استان اصفهان اظهار داشت: این محاسبات با حداقل خطا انجام شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته رو به کاهش خواهد بود.
آب بدون درآمد عبارت است از تفاوت بین حجم خالص آب ورودی به شبکه توزیع و آبی که طی یک مدت زمان مشخص به مصرف می رسد. این آب شامل مصارف مجاز بدون درآمد و همچنین مجموع هدررفت ظاهری و واقعی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.