تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 5128

اولین دانش آموختگان دوره DBA روابط عمومی کشور در اصفهان فارغ التحصیل شدند

اولین دانش آموختگان دوره DBA  روابط  عمومی کشور در اصفهان فارغ التحصیل شدند

اولین دانش آموختگان دوره DBA  روابط  عمومی کشور در اصفهان فارغ التحصیل شدند اولین دوره DBA روابط  عمومی کشور با تقدیر از اساتید و دست اندرکاران این حوزه در استان اصفهان، به کار خود پایانداد. به گزارش دنیای اسرار:در این دوره که جمعی از مدیران و کارگزاران روابط عمومی، اصحاب رسانه و خبرنگاران اصفهان حضور داشتند،

Print Friendly, PDF & Email

اولین دانش آموختگان دوره DBA  روابط  عمومی کشور در اصفهان فارغ التحصیل شدند

اولین دوره DBA روابط  عمومی کشور با تقدیر از اساتید و دست اندرکاران این حوزه در استان اصفهان، به کار خود پایانداد.

به گزارش دنیای اسرار:در این دوره که جمعی از مدیران و کارگزاران روابط عمومی، اصحاب رسانه و خبرنگاران اصفهان حضور داشتند، ضمن برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی توسط اساتید مجرب در حوزه مدیریت، روابط عمومی، رسانه، جامعه شناسی، بازاریابی، تبلیغات و…، مهارت های حرفه ای شرکت کنندگان در حوزه مدیریت روابط عمومی و رسانه افزایش یافت.

این دوره که توسط دپارتمان روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم در اصفهان برگزار شد، مورد استقبال علاقهمندان رشته ارتباطات قرار گرفت.

از نکات بارز اولین دوره DBA روابط  عمومی، ثبت نام و حضور تعدادی از اساتید و پیشکسوتان  رسانه استان اصفهان بود که بر اهمیت دوره افزوده بود.

DBA که مخفف Doctor Of Business Administration است را می توان اثر بخش‌ترین راهکار و تربیت رهبران خردمند برای مدیریت ارشد سازمانی دانست تا دانش و تخصص خویش را توسعه داده وارتقاء بخشند.

در این راستا مدیران ارشد به منظور سازگاری ثمر بخش و رقابت‌پذیری و توانایی حل بحران‌ها می‌بایست علاوه برتجارب مدیریتی، به دانش کاربردی و مهارتی در حوزه مدیریت نیز مجهز گردند که در این زمینهدوره دکترای حرفه‌ای مدیریت به گونه‌ای طراحی شده که مدیران با فراگیری مهارت‌های رهبری بتوانند در جهت رفع چالش‌های موجود اقدام نمایند.

یادآور می شود آماده نمودن مدیران با انگیزه، دانا، خردمند و ارتباطی در سمت‌های مدیریتی ارشد مدیریت روابط عمومی از اهداف دوره DBA با گرایش روابط عمومی می‌باشد.

شایان ذکر است در مراسم فارغ التحصیلی دانش پژوهان این دوره، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل استانداری اصفهان،رئیس هیات امنا به همراه مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان، همچنین  جمعی از اساتید و  مدیران ارشد حوزه رسانه و روابط عمومی استان اصفهان در جمعی ۴۰۰ نفری حضور داشتند که نشان از اهمیت این حوزه داشت.

گفتنی است ثبت نام دوره جدیدبا ظرفیتی محدود در حال انجام بوده که از تاریخ ۱۴آذرماه ۹۷ آغاز خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.