تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 20536

اولین مرکز توریسم زیبای ،سلامت در اصفهان افتتاح شد

اولین مرکز توریسم زیبای ،سلامت در اصفهان افتتاح شد

اولین مرکز توریسم،زیبایی سلامت، لاغری توسط بخش خصوصی با مدیریت دکتر مینا رضایی در ساختمانی چهارطبقه در اصفهان افتتاح و راه اندازی شد. به گزارش دنیای اسرار:در تاریخ ۵ شهریور سالجاری در آیین افتتاح این کلینیک به عنوان پایگاه برند گردشگری سلامت اروپا در خاورمیانه، با حضور پروفسور سرور بختی ،به عنوان نماینده کارگروه مرکز

Print Friendly, PDF & Email

اولین مرکز توریسم،زیبایی سلامت، لاغری توسط بخش خصوصی با مدیریت دکتر مینا رضایی در ساختمانی چهارطبقه در اصفهان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش دنیای اسرار:در تاریخ ۵ شهریور سالجاری در آیین افتتاح این کلینیک به عنوان پایگاه برند گردشگری سلامت اروپا در خاورمیانه، با حضور پروفسور سرور بختی ،به عنوان نماینده کارگروه مرکز سازمان اکو در بحث گردشگری، دکتر قاضی عسگر معاون استاندار اصفهان، ضیایی اردهالی رییس کمیته جذب سرمایه گذران در گردشگری اصفهان، دکتر الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی ، مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان ،رییس نظام پزشکی ، جمعی از پزشکان و مدیران شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

دکتر مینا رضایی از موسسین و بنیانگذاران این مجموعه در آیین بهره برداری، اظهار امیدواری نمود؛ تا با راه اندازی این کلینیک زمینه و بستر بیومدیکال توریسم در اصفهان فراهم گردد و قابلیت های اصفهان برای میهمانان خارجی نمایان تر و به نمایش گذاشته شود.

وی هدف اصلی این کلینیک را با حضور متخصین مجرب کمک به یکدیگر در راستای گام گذاشتن در جاده زندگی سالم، زیبایی باطن و تجربه حال بهتر خواند .

پروفسور سرور بختی ،نماینده کارگروه مرکز سازمان اکو در اصفهان ، که به منظور افتتاح این مجموعه و پاره ای از مذاکرات به ایران سفر کرده است گفت : سازمان بین المللی اکو ۱۰ کشور را شامل می شودو موسسه فرهنگی آن با اهداف اساسی نزدیک کردن مردمان این ده کشور به واسطه کاری‌های فرهنگی و هنری تشکیل شده تا زمینه همکاری مشترک فرهنگی و هنری در بین این ۱۰ کشور پدید آید و حوزه گردشگری سلامت یکی از این حوزه ها ست .
وی با ابراز علاقه نسبت به شهر اصفهان در ادامه افزود: سعی می کنیم تا گام های مهم و ارزشمندی را در راه توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی برداریم ومن امروز خوشحالم که در شهر تاریخی اصفهان که یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی ایران است حضور دارم تا زمینه فعالیت گردشگری میان تمام ۱۰ کشور عضو اکو رافراهم نمایم.

در ادامه این مراسم، جلسه مشترکی با حضور مسئولین و دست اندر کاران عرصه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ،جمعی از مدیران حوزه های مرتبط در باغ چهلستون برگزار گردید .

قاضی عسگر معاون استاندار اصفهان در این رابطه اظهار داشت امیدواریم در جلسه امروز که با حضور جناب پروفسور سرور بختی از کارگروه مرکز سازمان اکو تشکیل شده و هدف اصلی این است که همکاری‌های فرهنگی به ویژه گردشگری و صنایع دستی را بتوانیم با حضور کشورهای عضو اکو گسترش دهیم زمینه بازدید ملتها در قالب گروه های توریستی بیشتری را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام افزود؛ در این دیدار مقرر شد تا به منظور نزدیکی بیشتر بین اعضا تفاهم نامه ای بین اصفهان و سازمان فرهنگی اکو نوشته شود و با ایجاد کارگروهی متشکل از ‌بخش خصوصی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایران و اصفهان را در زمینه های مختلف صنایع دستی در آن کشورها شاهد باشیم

شایان ذکر است در این کلینیک در زمینه های زیبایی، لاغری، زندگی سالم، توریسم زیبایی، کوچینگ سلامت ورزشکاران و کارآفرینان و مدیریت راهبردی مراکز و باشگاه های ورزشی ارائه خدمت می گردد.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.