تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر : 16608

نخستین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت دراصفهان برگزارشد

نخستین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان  دولت دراصفهان برگزارشد

نخستین  همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت دراصفهان برگزارشد به گزارش دنیای اسرار:نخستین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت ودومین همایش دوچرخه‌سواری مدیران ارشد استان اصفهان با حضوراستاندار اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان وجمع کثیری ازمدیران استانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد. استاندار اصفهان  اظهار داشت:

Print Friendly, PDF & Email

نخستین  همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت دراصفهان برگزارشد

به گزارش دنیای اسرار:نخستین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت ودومین همایش دوچرخه‌سواری مدیران ارشد استان اصفهان با حضوراستاندار اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان وجمع کثیری ازمدیران استانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

استاندار اصفهان  اظهار داشت: از اینکه دیدگاه شما بزرگواران سلامتی است خداوند را شاکر هستیم، یاد و نام تمامی فجرآفرینان را گرامی داشته و امید است که همگی پیرو خوبی برای امام راحل(ره) باشیم‌.

 رضایی افزود: امروز قصد داریم  تا با یکدیگر میثاق و پیمان ببندیم تا از امروز ورزش را در برنامه زندگی خود نهادینه کنیم و برای سلامت خود اهمیت  قائل شویم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نرمش در طول روز از آسیب‌های اسکلتی و عضلانی جلوگیری می‌کند، ادامه داد: از تمام سازمان‌ها و نهادها تقاضا دارم یک تا دو دقیقه، استراحت و نرمش در حد یک یا دو حرکت را در جلسات انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد:به همین دلیل من در جلساتی که در استانداری برگزار می‌کنم، سال گذشته برای یک دقیقه و امسال نیز برای دو دقیقه از همه حاضران می‌خواهم حرکات کششی انجام دهند.

وی پیرامون عملی کردن این هدف تصریح کرد: این همایش دوچرخه‌سواری مدیران ارشد یک حرکت نمادین است شما مدیران باید منشأ اثر وهمچنین محور حرکت باشیدو تنها به این شعارها و مراسم‌های نمادین بسنده نکنید باید از فردا مردم را با عمل تان به ورزش ترغیب کنید.

استاندار اصفهان بیان کرد: برنامه‌هایی نیز در راستای تقدیر از کارمندان نمونه در این زمینه خواهیم داشت به گونه‌ای که در روز کارمند سال آینده از کارمندان نمونه در حوزه ورزش و سلامتی تقدیر به عمل خواهد آمد.

رضایی با بیان اینکه مراسم امروز بهانه‌ای برای همدلی با نظام است، خاطرنشان کرد: تجمع  امروز را یک بهانه می‌دانم برای تبریک جشن پیروزی انقلاب و اعلام همدلی و همزمانی مان با نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید؛ همچنین باید بدین بهانه، خود را آماده حضور پرشور و پرنشاط در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه کنیم

محسن سجاد، مدیر کل  امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز درباره این برنامه و اهداف آن بیان کرد: استاندار اصفهان بارها به سلامت همگانی به خصوص کارمندان تاکید ویژه‌ای داشتند که در این راستا اقدامات مهمی صورت گرفت تا در نهایت امروز شاهد دومین همایش دوچرخه‌سواری مدیران ارشد استان اصفهان بودیم

وی گفت: امروز این همایش با توجه به نگرانی‌ها در خصوص غلظت آلایندگی که وجود دارد، انجام گرفت و این تجمع نماد، الگو و مدل کشوری است و در هیچ‌جایی از سطح کشور این قانون اجرایی نشده است.

سجاد بیان کرد: امید است که همه بزرگواران در این زمینه همکاری‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند تا شاهد اتفاقات بهتر و بزرگ‌تر باشیم.

به گزارش دنیای اسرار:درپایان  این برنامه از میثاق‌نامه مدیران ارشد استان اصفهان در خصوص تعمیم و توسعه ورزش کارکنان ادارات دولتی، نهادها و سازمان‌ها، نخستین درگاه رسمی اطلاع‌رسانی ورزش ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادها و نخستین نشریه تخصصی ورزش ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادها رونمایی شد.

خبرنگار:علیرضا هژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.