تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 32473

اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اصفهان، خرداد ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود

اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اصفهان، خرداد ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از آماده بهره‌برداری شدن اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.   اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اصفهان، خرداد ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از آماده بهره‌برداری شدن اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

 

اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اصفهان، خرداد ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن استان بیش از ۴۲۶ هزار نفر ثبت نام کردند که در پهنه استان افزون بر ۱۴۲ هزار نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد، بیش از ۵۱ هزار نفر افتتاح حساب تجمعی (افتتاح حساب و تخصیص پروژه) شدند، افزود: افزون بر ۲۸ هزار متقاضی بالای ۴۰ میلیون تومان آورده دارند همچنین بیش از ۲۸ هزار متقاضی نیز به پروژه‌ها تخصیص یافته‌اند.

 

قاری‌قرآن گفت: شهر جدید بهارستان با بیش از ۱۴۶ هزار متقاضی بیشترین میزان ثبت‌نامی طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است که در این شهر نیز افزون بر ۵۳ هزار متقاضی حائز شرایط فعال بوده و بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه تعریف شده که تعداد بیش از ۴۴ هزار واحد را شامل می‌شود و افزون بر ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد نیز دارای قرارداد سازنده است.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان پروانه ساختمانی اخذ شده، فونداسیون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد اجرا و افزون بر ۴ هزار و ۳۰۰ واحد دارای اسکلت و سقف است.

 

قاری‌قرآن تصریح کرد: اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در خردادماه ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر برای بیش از ۹۳ هزار واحد در سطح استان تأمین زمین شده است، خاطرنشان کرد: الحاق ۵۰۳ هکتار زمین به محدوده شهری برای ۲۸ شهر استان انجام پذیرفته است، همچنین مراحل الحاق ۴۲۷ هکتار نیز در دست انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.