تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 20694

اولین کاروان نذر آب ۳ مهمان خراسان جنوبی می شود

اولین کاروان نذر آب ۳ مهمان خراسان جنوبی می شود

بیرجند- معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اولین کاروان نذر آب ۳ طی روزهای پایانی هفته جاری وارد استان می شود. به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، احمد بخشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از ورود اولین کاروان نذر آب ۳ به استان خبر داد و افزود: این کاروان طی آخر هفته جاری

Print Friendly, PDF & Email

بیرجند- معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اولین کاروان نذر آب ۳ طی روزهای پایانی هفته جاری وارد استان می شود.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، احمد بخشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از ورود اولین کاروان نذر آب ۳ به استان خبر داد و افزود: این کاروان طی آخر هفته جاری از یزد وارد استان شده و به مدت سه روز مهمان مناطق محروم شهرستان نهبندان است.

وی بیان کرد: طی دو ساله گذشته کاروان سلامت در قالب طرح نذر آب در نواحی کم ‌برخوردار خراسان جنوبی حضور یافته و خدمات شایسته ای ارائه کردند.

بخشی با بیان اینکه این کاروان ها در سال جاری مهمان سه نقطه از مناطق محروم استان می شوند، افزود: اولین کاروان در میغان نهبندان مستقر شده و به ۳۲ نقطه محروم از این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می دهد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی (با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی اجرایی می‌شود.

بخشی توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار را از جمله فعالیت این تیم ها دانست و اظهار کرد: دیگر خدمات این کاروان‌ها در زمینه ویزیت، داروی رایگان، مشاوره زنان و زایمان، روانشناختی و غربالگری تست قند خون و فشار خون، ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا، تب سنجی و دندانپزشکی خواهد بود.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خدمات این کاروان ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.