تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 5174

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

در اصفهان برگزار می‌شود؛ اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات توسط مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری  دنیای اسرار، محمد اخلاق‌پور درنشست خبری بااصحاب رسانه اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

در اصفهان برگزار می‌شود؛

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات توسط مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  دنیای اسرار، محمد اخلاق‌پور درنشست خبری بااصحاب رسانه اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه همزمان با هفته پژوهش در اصفهان برگزار می‌شود و پژوهشگران تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند مقالات خود را به نشانی ECTCONF.IR ارسال کنند.

دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات گفت: نخستین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپوتر و فناوری ارتباطات با حمایت مجامع علمی و دانشگاهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات سکوی پرش جوانان برای پیشرفت خواهد بود، خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۱۳۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است.

اخلاق‌پور اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده رویکردهای نوین در جامعه، دبیرخانه اجرایی کنفرانس انتظار دارد که این رویداد علمی با مشارکت متولیان این امر که یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی، برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولان، متخصصان، مهندسان، کارشناسان و صاحب نظران است، برگزار شود.

دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات خاطر نشان کرد: رویکرد دبیرخانه علمی این کنفرانس، جلب مشارکت مراکز دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و صاحب نظران برجسته با هدف ایجاد تعامل علمی و افزایش خودباوری علمی و مهارتی شرکت کنندگان است.

اخلاق‌پور ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت ارگان‌های اجرایی و علمی کشور فضای مناسب برای ارائه دستاوردهای محققان کشورمان در راستای توسعه و ترویج علوم و فناوری های نوین ایجاد شود.

وی مهمترین اهداف این کنفرانس را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در علوم و فناوری‌های نوین در حوزه های مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات و اهتمام ویژه دانشمندان به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و گسترش فناوری های نوین در جامعه برشمرد و در ادامه گفت: سیاست گذاری، ارائه و بررسی روش های نوین مهارتی و بررسی فعالیت های شاخص در جامعه، فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات به دست آمده در کشورهای مختلف در چرخه علمی و مهارتی کشور، ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق فعالیت های بنیادین در جامعه و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب؛ همچنین راه‌اندازی دبیرخانه دائمی و دسترسی آسان علاقه مندان و صرفه‌جویی در هزینه و وقت پژوهشگران از دیگر اهداف کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات است.

وی با بیان اینکه کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات در سه محور الکترونیک، مهندسی کامپیوتر، فناوری ارتباطات برگزار می‌شود، اظهار کرد: براساس ضوابط قانونی تمام هزینه‌های مادی و پیگیری های لازم برای برگزاری این کنفرانس توسط بخش خصوصی انجام شده و سازمان فنی و حرفه‌ای در برگزاری آن دخالتی نداشته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.