تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
کد خبر : 32347

اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک مسئولان و مردم است

اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک مسئولان و مردم است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان:   اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک مسئولان و مردم است مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک میان مسئولان و مردم است.   به گزارش دنیای اسرار:مهندس حسن

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان:

 

اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک مسئولان و مردم است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: اولین گام برای حل چالش های آبی ایجاد اعتماد و زبان مشترک میان مسئولان و مردم است.

 

به گزارش دنیای اسرار:مهندس حسن ساسانی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب، اظهار داشت: تولیدات رسانه ای درباره آب، پیچیده و چند وجهی هستند و برای فهم درست و انتقال به مردم نیاز به روزنامه نگارانی متخصص است.

 

وی با اشاره به این که آب موضوعی غنی و متنوع است، افزود: رسانه ها به درک مسائل توسط مخاطبان کمک می کنند.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به این که روزنامه نگاران در مطرح شدن چالش های آبی نقش مهمی را به عهده دارند، تصریح کرد: تولید ادبیات مشترک درباره آب با کمک روزنامه نگاران امکان پذیر است.

 

ساسانی با تأکید بر نقش رسانه ها و سه نقش اصلی آنها در اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی، تصریح کرد: روزنامه نگاران می توانند در سطوح مختلف جامعه آگاهی ایجاد کنند.

 

وی با تقدیر و تشکر از همه اصحاب رسانه اضافه کرد: یکی از راه های افزایش مشارکت مردم در تمرین مصرف پایدار آب، آموزش و یادگیری است.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر همکاری و تعامل شرکت آب منطقه اصفهان و آب و فاضلاب استان و ادامه برگزاری جشنواره در سال های آتی، افزود: امید است روزنامه نگاران از طریق تولید محتواهای ارتباطی مناسب، منطقی و مدلل چالش های آبی استان، پیامدها و راه حلهای ممکن را برای مخاطبان ملموس کنند تا آنها بتوانند مسائل را بهتر درک کنند.

 

اختتامیه جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»، به همت شرکت های آبفا و آب منطقه ای اصفهان در محل شرکت آب و فاضلاب استان سیزدهم اسفندماه همزمان با بزرگداشت روز ملی آب برگزار شد.

 

فراخوان نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب در آذر ماه سال جاری منتشر شد و از مجموع ۱۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۳۱ اثر در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طنز مکتوب و اینفوگرافیک داوری شدند و در نهایت ۲۱ اثر حائز رتبه شناخته شدند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.