تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
کد خبر : 33793

ایجاد بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی توسط راهبران شغلی

ایجاد بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی توسط راهبران شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از ایجاد ۱۱ هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی در سال گذشته توسط راهبران شغلی خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه طرح راهبر شغلی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار موفق

Print Friendly, PDF & Email

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از ایجاد ۱۱ هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی در سال گذشته توسط راهبران شغلی خبرداد.
به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه طرح راهبر شغلی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار موفق برای مددجویان در حال اجراست، اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ کارآفرین در حوزه مشاغل تولیدی به عنوان راهبر شغلی با هدف توانمند کردن مددجویان با این نهاد همکاری دارند.

احمد رضایی با بیان اینکه مددجو پس از مشاوره شغلی، استعدادسنجی و با معرفی به راهبران شغلی بعد از فراگیری مهارت وارد بازار کار می‌شود، ادامه داد: در سال گذشته با استفاده از طرح راهبری شغلی، ۱۱ هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی و حمایت مددجویان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است، افزود: برخی از مددجویان نیز شغلی را ایجاد کرده اند و یا به صورت خانوادگی شغلی را اداره می‌کنند، ولی در فروش محصول نهایی خود یا تامین مواد اولیه با چالش جدی مواجه هستند که کمیته امداد با بهره گیری از امکانات راهبران شغلی می‌کوشد تا آن‌ها بتوانند محصول تولیدی خود را به خوبی در بازار عرضه کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با تاکید به کارکردهای طرح راهبری شغلی، گفت: این طرح برای مددجویان جویای کار به خصوص زنان سرپرست خانوار، امکان دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصولات و بالا بردن راندمان کاری، را فراهم می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.