تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 31428

ایجاد دهکده های اقتصادی روستاهای آذربایجان غربی

ایجاد دهکده های اقتصادی روستاهای آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی:ایجاد دهکده های اقتصادی روستاهای آذربایجان غربی ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت: به دنبال ایجاد دهکده‌های اقتصادی برای فرآوری محصولات تولید شده در روستاها هستیم. به گزارش  دنیای اسراربه نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر دوشنبه در جمع مردم روستای گل شهرستان نقده با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به مباحث مسکن و اشتغال زایی در روستاها

Print Friendly, PDF & Email

استاندار آذربایجان غربی:ایجاد دهکده های اقتصادی روستاهای آذربایجان غربی

ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت: به دنبال ایجاد دهکده‌های اقتصادی برای فرآوری محصولات تولید شده در روستاها هستیم.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر دوشنبه در جمع مردم روستای گل شهرستان نقده با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به مباحث مسکن و اشتغال زایی در روستاها کرد، افزود: دولت به دنبال تثبیت جمعیت روستایی است، و با ایجاد زیرساخت‌های لازم باید سبب ماندگاری مردم در روستاها و مانع از مهاجرت آنان شد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی، گفت: ۱۲۰ روستای این استان در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز سراسری متصل می‌شوند.

معتمدیان با بیان اینکه تمام جمعیت روستایی آذربایجان‌غربی تحت پوشش مراکز بهداشتی قرار دارند، افزود: اینکه همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی و حتی برخی روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار نیز از نعمت برق بهره مند هستند، نشان از توجه نظام اسلامی به روستاها است.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایط تحریم‌های ظالمانه از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به مناطق مرزی، محروم، دور افتاده و حتی روستاهای کم جمعیت دریغ نکرده است.

وی به استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب اعتبار کمک به محرومیت زدایی تاکید کرد و یادآور شد: همدلی و هم افزایی در محرومیت زدایی یک الزام اجتناب ناپذیر است.

استاندار آذربایجان غربی روز دوشنبه در قالب بیست و یکمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نقده است.

محمدصادق معتمدیان در جریان این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، با مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی می‌کند، در این سفر اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.