تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 31131

ایجاد سهولت بیشتر در ارتباط با سامانه ۱۱۸ برای خارج از استان

ایجاد سهولت بیشتر در ارتباط با سامانه ۱۱۸ برای خارج از استان

به منظور بهبود وضعیت خدمت رسانی و ایجاد سهولت بیشتر در خدمت رسانی به مشتریان با هدف حفظ ارتباط مستمر در سامانه پاسخگویی ۱۱۸، از این به بعد ارتباط خارج از استان محل سکونت با سامانه مزبور با فرایند ساده تری برای تمام مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور انجام می شود. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email
به منظور بهبود وضعیت خدمت رسانی و ایجاد سهولت بیشتر در خدمت رسانی به مشتریان با هدف حفظ ارتباط مستمر در سامانه پاسخگویی ۱۱۸، از این به بعد ارتباط خارج از استان محل سکونت با سامانه مزبور با فرایند ساده تری برای تمام مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور انجام می شود.
به گزارش دنیای اسرار: در راستای همسویی با سیاست های تعیین شده شرکت برای مشتری مداری هر چه بیشتر ،مشتریان برای ارتباط با این سامانه در مناطق و استان های خارج از محل سکونت خود،می توانند صرفا با تماس با پیش شماره استان موردنظر و شماره ۱۱۸، اطلاعات مورد نظر خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.

بر این اساس مشتریان می توانند از این طریق با توجه به محل سکونت خود، صرفا با شماره گیری کد استان مربوطه به همراه شماره ۱۱۸ با این سامانه ارتباط برقرار کرده و خدمت لازم را دریافت کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.