تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 32010

ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

معاون استاندار اصفهان: ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اراده مجموعه استان بر ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در این استان دنبال می‌شود . به گزارش دنیای اسرار:امیر رضا نقش روز چهارشنبه در جلسه بررسی شهرک صنعتی طلا در استانداری اصفهان ادامه

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان:
ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اراده مجموعه استان بر ایجاد شهرک صنعتی طلا با جدیت در این استان دنبال می‌شود .

به گزارش دنیای اسرار:امیر رضا نقش روز چهارشنبه در جلسه بررسی شهرک صنعتی طلا در استانداری اصفهان ادامه داد: اتحادیه و انجمن‌های مربوطه در مهلت مقرر باید بررسی لازم را در مورد زمین این شهرک انجام دهند و با هم به جمع‌بندی نهایی برسند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه مکان یابی زمین شهرک صنعتی طلا در استان انجام شده است اما امکان تغییر آن هم وجود دارد، افزود: بنیاد مسکن و شرکت عمران هم در احداث این شهرک آمادگی لازم برای مشارکت و همکاری را دارند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز واگذاری‌ها انجام نشده، قابلیت جابه‌جایی زمین این شهرک وجود دارد اما با توجه به نیاز به دریافت استعلام های لازم، این کار زمانبر خواهد شد.
نقش گفت: از ارائه پیشنهادهای جدید در این زمینه استقبال خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: برای احداث شهرک صنعتی طلا، نزدیکی به شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این شهرک نباید خیلی دور افتاده باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: جلسه بعدی بررسی شهرک صنعتی طلا سه هفته آینده برگزار خواهد شد و تشکل‌های بخش خصوصی در این مدت باید وضعیت زمین کنونی، مشارکت درباره زمین و قابلیت های توسعه آن را بررسی کنند.
وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان هم آمادگی لازم برای مشارکت و سرمایه گذاری در احداث زیرساخت‌های شهرک طلا را دارد.
جلسه بررسی شهرک صنعتی طلا با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و دستگاه‌های مختلف مرتبط با این موضوع در استانداری اصفهان برگزار شد.
جانمایی شهرک تخصصی طلا و جواهر استان در مجاورت شهرک صنعتی جی و در مسیر فرودگاه اصفهان و قرارداد واگذاری زمین آن نیز از اراضی معادن اطراف انجام شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.