تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 9673

اینترنت عیدانه حساب شهروند اصفهانی را خالی کرد

اینترنت عیدانه حساب شهروند اصفهانی را خالی کرد

اینترنت عیدانه حساب شهرونداصفهانی را خالی کرد به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب با موضوع اهدای بسته اینترنت عیدانه ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبرداد. سرهنگ “سیدمصطفی مرتضوی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت

Print Friendly, PDF & Email

اینترنت عیدانه حساب شهرونداصفهانی را خالی کرد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب با موضوع اهدای بسته اینترنت عیدانه ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبرداد.

سرهنگ “سیدمصطفی مرتضوی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی شکایت شهروند اصفهانی مبنی براینکه با هدف دریافت بسته اینترنت عیدانه مبلغ ۶۴ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس را بر آن داشت تا موضوع را در دستور کارخود قرار دهند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشتدر یکی از شبکه های اجتماعی با آگهی اهدای اینترنت رایگان عیدانه روبرو شدم که باورود به درگاه پرداخت از طریق لینک معرفی شده و پرداخت ۱۰هزار ریال جهت شرکت درقرعه کشی متوجه می شود علاوه بر این که بسته اینترنتی دریافت نکرده است کل موجودیحساب او که ۶۴ میلیون ریال بوده است نیز برداشت می شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه مشخص می شود، درگاه بانکی که شاکی از طریق آن اقدام به واریز وجه کرده است، درگاهی جعلی بوده که اطلاعات حساب بانکی شاکی را به سرقت برده است، نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی خود موفق به شناسایی فرد کلاهبردار می شوند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان بهکاربران فضای مجازی هشدار داد: مجرمان سایبری به راحتی کاربران را برای ورود بهاین درگاه های جعلی تشویق می کنند، بنابراین کاربران با صفحاتی روبرو می شوند که ادعا دارندبسته های رایگان اینترنتی یا شارژهای شفگت انگیز و ارزان تلفن همراه میفروشند و کاربر با خرید مبلغ مشخصی می تواند به صورت نامحدود یک هفته یا یک ماه ازاینترنت یا مکالمه رایگان استفاده کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.