تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
کد خبر : 30429

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد: بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:، سید حمید رضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: امروزه استفاده از اطلاعات مکانی و سرویس‌های مکان‌مبنا در فعالیت‌های شهری، ارگان‌های خدمات رسان و شهروندان به ‌طور چشمگیری رو به افزایش است و بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات شهری وابسته به اطلاعات مکانی و توصیفی پلاک‌های آبی و بارکدهای هوشمند پستی ساختمان‌ها است.

او افزود: شهرداری اصفهان با همکاری اداره کل پست اصفهان اقدام به نصب پلاک‌های پستی هوشمند کرده و نصب این پلاک‌ها در مناطق مختلف در حال انجام است.

او تصریح کرد: طی جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد، درخصوص توسعه زیرساخت اطلاعات مکانی یکپارچه در قالب پایگاه داده مکانی اس.دی.ای، اطلاعات مکانمند شرکت آب به بارکد هوشمند پلاک‌های آبی و پستی شهر اصفهان اضافه شد.

ابطحی خاطرنشان کرد: این اطلاعات مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان را پوشش می‌دهد و شامل شماره اشتراک و ردیف مشترکین است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای استفاده از پلاک‌های آبی هوشمند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن بارکد (کیوآر کد) پلاک‌های آبی و پستی نصب شده در مناطق ۸ و ۱۲ شهر اصفهان به اطلاعات شرکت آب از جمله شماره ردیف و شماره اشتراک جهت تسریع در دسترسی به اطلاعات واحد مسکونی خود دسترسی داشته باشند.

او ادامه داد: اطلاعاتی که در گذشته به صورت دستی ثبت می‌شد و منظر منازل را نازیبا می‌کرد، امروز به صورت الکترونیکی در دسترس خواهد بود.

ابطحی همچنین خبر داد: در آینده نزدیک از طریق پرتال شهرداری اصفهان که لینک آن بر روی بارکدها قرار گرفته است، به قابلیت‌هایی از جمله جست‌وجوی ردیف و شماره اشتراک آب و نمایش آن بر روی نقشه دسترسی خواهیم داشت.

او افزود: همچنین ارائه سایر اطلاعات مکانمند از جمله نشانی، موقعیت و کد نوسازی ملک و سایر خدمات شهروندی قابل ارائه توسط شهرداری اصفهان نیز در قالب بارکد پلاک‌های آبی و پستی برنامه ریزی شده و به زودی اجرا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.