تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 32568

بازداشت برهم زنندگان امنیت چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

بازداشت برهم زنندگان امنیت چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش دنیای اسرار:مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس با شادی و نشاط مردم در شب چهارشنبه آخر سال مخالفتی ندارد اما بر خط قرمز بودن امنیت مردم تاکید دارد و به همین جهت برهم زنندگان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس با شادی و نشاط مردم در شب چهارشنبه آخر سال مخالفتی ندارد اما بر خط قرمز بودن امنیت مردم تاکید دارد و به همین جهت برهم زنندگان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.
در این اطلاعیه آمده است:« شب چهارشبه آخرسال در رسوم گذشتگان ایرانیان یکی از شب های خاطره انگیزه و آمادگی با شور و نشاط برای ورود به نوروز و سال جدید بوده است اما این شب با سؤ استفاده افراد سودجو و فرصت طلب که اقدام به تولید و فروش مواد محترقه و ترقه های دست ساز می کنند حوادث ناگواری را به ویژه برای کودکان و نوجوانان، افراد سالمند و زنان باردار رقم زده و باعث سلب آسایش شهروندان شده است.
همچنین استفاده از این مواد درطول سال های گذشته مواردی از جمله جان باختن افراد، قطع عضو و سوختگی های شدید را نیز به همراه داشته است. از این رو پلیس همواره اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای خود را به منظور انتظام بخشی این شب در دستور کار قرار داده و با عاملان و مسببان بروز حوادث چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی را انجام داده است.
براین اساس به اطلاع عموم مردم می رساند برابر هماهنگی های قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که با سد معبر، پرتاب ترقه در مکان های عمومی و.. موجب سلب آسایش عمومی در شب چهارشنبه آخر سال شوند برخورد قانونی می کند و در صورت دستگیری، این افراد تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.
بدیهی است پلیس هیچگونه مخالفتی با شادی مردم در این شب ندارد و در صورت برگزاری مراسم های سنتی در سطح محلات امنیت این مراسم ها را تامین می کند اما قطعاً هنجارشکنی ، بی نظمی و نا امنی را خط قرمز خود می داند و در این خصوص از خانواده ها انتظار می رود بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و از مردم هم می خواهیم هرگونه خرید و فروش و اقدامات مجرمانه برهم زننده امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا انشاء الله با مشارکت هم شبی بی حادثه را طی کرده و با شادی و نشاط دو چندان به استقبال سال نو برویم.»

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.