تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 3274

بازدید بانوان خانه دار از کارخانه کودآلی برای نخستین بار/ اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی ویژه روز جهانی بدون نایلکس

بازدید بانوان خانه دار از کارخانه کودآلی برای نخستین بار/ اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی ویژه روز جهانی بدون نایلکس

پایگاه خبری دنیای اسرار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان مطرح کرد بازدید بانوان خانه دار از کارخانه کودآلی برای نخستین بار/ اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی ویژه روز جهانی بدون نایلکس مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:  بانوان خانه دار می توانند در تور ویژه بازدید از کارخانه کود آلی شرکت کنند. به

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان مطرح کرد

بازدید بانوان خانه دار از کارخانه کودآلی برای نخستین بار/ اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی ویژه روز جهانی بدون نایلکس

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:  بانوان خانه دار می توانند در تور ویژه بازدید از کارخانه کود آلی شرکت کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی دهنوی با اشاره به روز جهانی بدون نایلکس و برنامه های سازمان مدیریت پسماند در این خصوص، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای نخستین بار در شهر اصفهان اقدامات ویژه ای را با کمک شهرداران مناطق و معاونت خدمات شهری شهرداری برای روز بدون نایلون از یک هفته گذشته آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای این هفته در ۲۵ مرکز که عمده آنها فرهنگسرا هستند اقداماتی شامل برگزاری کارگاه های آموزشی خلاقیت با هدف ساخت وسایلی با دورریزها ویژه خردسالان و بانوان، برپایی نمایشگاه گالری تصاویر مرتبط با اثرات پسماندهای پلاستیکی بر محیط زیست، برگزاری کلاس هایی به منظور فرهنگ سازی در خصوص استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی و تور بازدید از کارخانه کود الی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به ویژه برنامه تور بازدید بانوان خانه دار از کارخانه کود آلی در گردنه زینل که برای نخستین بار صورت می گیرد،‌ تاکید کرد: این برنامه از روز گذشته آغاز شده و تا اواخر مردادماه ادامه دارد. بانوان علاقمند می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای محل برای شرکت در این ویژه برنامه ثبت نام کنند. لیست این فرهنگسراها نیز در سایت سازمان مدیریت پسماند اصفهان درج شده است که می توانند با مراجعه به آن برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای بانوان در بازدید از کارخانه کود آلی،‌ افزود: برگزاری جلسه آموزشی با هدف فرهنگسازی در مدیریت پسماند، اهداء بسته های فرهنگی، آموزشی، بازدید از فرایند ورود پسماند تا مراحل نهایی شامل بازیافت و تولید کود که می تواند نقش بسیار زیاد و موثری در فرهنگسازی تفکیک زباله از مبدا و کاهش پسماند داشته باشد از جمله این برنامه هاست.

دهنوی با بیان اینکه ویژه برنامه ای نیز امروز برگزار می شود، اضافه کرد: برنامه پاکسازی مشترک بین سازمان مدیریت پسماند، شهرداری منطقه ۱۰، همکاری سازمان مردم نهاد طلوع مهر و دوستی که حامی کودکان کار است در پارک لاله برگزار می شود.

وی گفت: همچنین امروز آثار کارگاه خلاقیت در جزیره بازی داوری شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.