تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر : 7462

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

درسمپوزیوم بین المللی فولاد صورت گرفت : بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران با حضور دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران صنایع معدنی و فولادی

Print Friendly, PDF & Email

درسمپوزیوم بین المللی فولاد صورت گرفت :

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران با حضور دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران صنایع معدنی و فولادی کشور سه شنبه ، ۳۰ بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار نمود که تا اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

ذوب آهن اصفهان به همراه ۹شرکت فولادی دیگر در برگزاری این سمپوزیوم با انجمن آهن و فولاد ایران همکارینمودند و مدیرعامل ذوب آهن نیز در پنل تخصصی اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد برپایداری آن شرکت نمود .

همچنین صنایع و شرکت های مشارکت کننده با برپایی غرفه ای در نمایشگاه جانبی سمپوزیوم حضور دارند که این نمایشگاه نیز با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد .

دکتر غریب پور پس از این افتتاحیه در غرفه ذوب آهن اصفهان حضور یافت و مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت در خصوص محصولات جدید از جمله ریل مترو و تیر آهن H30 توضیحاتی ارائه داد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.