تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 9778

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رهبر معظم انقلاب اسلامی از سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز – دوشنبه – با حضور در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه های مختلف آن بازدید

Print Friendly, PDF & Email

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران


رهبر معظم انقلاب اسلامی از سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز – دوشنبه – با حضور در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه های مختلف آن بازدید کردند.
ایشان همچنین در این بازدید در فضایی صمیمانه با ناشران گفت و گو کردند.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن جوادی معاون فرهنگی و رییس نمایشگاه کتاب تهران، حضرت آیت الله خامنه ا ی را همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» چهارم اردیبهشت ۹۸ کار خود را در مصلی امام خمینی (ره ) آغاز کرد و تا ۱۴ اردیبهشت ماه دایر است.
در سی ‌و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه هزار و ۲۰۰ ناشر با حدود ۴۳۷ هزار کتاب شامل دو هزار و ۴۰۰ ناشر داخلی با ۳۰۰ هزار عنوان کتاب و حدود ۸۰۰ ناشر خارجی از ۳۰ کشور جهان با ۱۳۷ هزار عنوان کتاب حضور دارند.
چین به عنوان میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب، ۹۴ ناشر را با چهار هزار عنوان و ۱۵هزار جلد کتاب به نمایشگاه آورده است. همچنین ۲۰ نویسنده، پژوهشگر، تصویرگر و ۵۰ مدیر فروش حق تالیف کتاب، امسال در غرفه میهمان ویژه (چین) حضوری فعال دارند.
در بخش ناشران عمومی حدود ۱۴ هزار متر مربع فضا برای حضور ۹۸۸ ناشر تدارک دیده شده است که ۱۴۱هزار و ۸۶۱ عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد.
در بخش کودک و نوجوان نیز ۲۵۱ ناشر در فضایی به وسعت حدود ۶ هزار متر مربع، ۲۴هزار و ۱۳ عنوان کتاب را عرضه می کنند. در بخش دانشگاهی نیز ۴۲۸ ناشر در فضایی بیش از ۶ هزار و ۲۳۵ متر مربع، ۶۰ هزار و۱۳عنوان کتاب را در سالن های کاملا مسقف زیر چادر به نمایش و فروش گذاشته اند.
همچنین در سالن‌های آموزشی ۹۷ ناشر در فضای حدود سه هزار و ۲۳۱ متر مربع به ارائه ۱۷ هزار و ۴۴۵ عنوان کتاب پرداخته اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.