تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 8120

بازدید سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان از وضعیت آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان

بازدید سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان از وضعیت آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان

بازدید سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان از وضعیت آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان به گزارش دنیای اسرار:مهندس هاشم امینی در سفری یک روزه به شهرستان سمیرم، از روستاهای سیل زده این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تامین آب شرب روستائیان قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی

Print Friendly, PDF & Email
بازدید سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان از وضعیت آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان
به گزارش دنیای اسرار:مهندس هاشم امینی در سفری یک روزه به شهرستان سمیرم، از روستاهای سیل زده این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تامین آب شرب روستائیان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، سرپرست این شرکت به همراه معاون بهره برداری در تاریخ ۱۲ فروردین به منظور بررسی وضعیت آبرسانی به روستاهای منطقه پادنای سمیرم که در پی بارندگی های چندروزه اخیر و وقوع سیلاب دچار مشکل شده بودند به این شهرستان سفر کرد.
مهندس امینی در بازدید از چهل چشمه ، ایستگاه پمپاژ مرکزی و سامانه مانیتورینگ مجتمع آبرسانی ۲۱ روستای پادنا که در شرایط بسیار نامساعد بارندگی شدید و جاری بودن سیلاب انجام شد کنترل کیفیت آب شرب مصرفی مردم را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و با تاکید بسیار بر مراقبت از تامین سلامت و بهداشت آب تحویلی به روستاها در این شرایط بحرانی اظهار داشت: مدیریت سطح آب مخازن نیز با استفاده از سامانه های کنترل از دور بایستی به گونه ای صورت گیرد که هیچ روستایی دچار کمبود آب نشده و سرریز از مخازن را هم شاهد نباشیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و شبکه های توزیع آب روستاهای شهرستان سمیرم وارد شده است افزود: برای تامین اضطراری آب روستاهایی که گرفتار سیل شده اند بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب آب آشامیدنی سالم توسط هشت دستگاه تانکر ارسال شده و ۳۰۰۰ بسته پنج لیتری آب نیز میان اهالی روستاها توزیع شده است.
سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان در حاشیه این بازدید، با کارگران ایستگاه و نیروهای عملیاتی مستقر در منطقه پادنا دیدار کرد و در جمع صمیمانه آنها به گفت و گو نشست.
هاشم امینی با قدردانی از زحمت ها و تلاشهای آنها که با وظیفه شناسی، در ایام تعطیلات عید نوروز هم به صورت شبانه روزی و در این شرایط بسیار سخت به مردم خدمت می کنند گفت: قدر خود و این توفیقی که خدا نصیب شما کرده است را بدانید. چرا که سقایت بندگان خدا اجر و ثواب بزرگی نزد پروردگار خواهد داشت.
وی آب رسانی به زحمت و سختی زیاد را هم عرض با سقایی حضرت ابوالفضل علیه السلام دانست و افزود: بزرگی و عظمت سقای دشت کربلا به دلیل همان ایثار و ازخودگذشتگی در این راه بوده است.
مهندس امینی پس از پایان این دیدار، از روستاهای سیل زده بازدید کرد و سپس با حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که به ریاست استاندار در فرمانداری سمیرم برگزار شد گزارشی از وضعیت آبرسانی به روستاهای مواجه با بحران و میزان خسارت وارده به آنها را ارائه کرد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.