تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۴۳
کد خبر : 30291

بازدید مدیرعامل آبفای استان اصفهان از خانه فرهنگ آب

بازدید مدیرعامل آبفای استان اصفهان از خانه فرهنگ آب

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بازدید از خانه فرهنگ آب بر ارتقای فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه تاکید کرد .   مدیر عامل آبفا در بازدید از خانه فرهنگ آب آبفای استان اصفهان بر حفاظت از آب از طریق فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ مصرف صحیح آب در جامعه تاکیدکرد. حسین اکبریان در

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر عامل آبفا در بازدید از خانه فرهنگ آب آبفای استان اصفهان بر حفاظت از آب از طریق فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ مصرف صحیح آب در جامعه تاکیدکرد.
حسین اکبریان در این بازدید اظهار داشت: آگاه سازی شهروندان در خصوص کمبود منابع آبی در کشور، فرهنگ سازی و ترویج صرفه جویی در مصرف آب، آموزش شیوه های درست مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آب از جمله مهمترین برنامه هایی است که باید در خانه فرهنگ آب بیش از گذشته به آن پرداخته شود.
وی با بیان اینکه مسئله کمبود آب در سراسر جهان به بحرانی عمومی تبدیل شده عنوان کرد: هم اکنون حفظ منابع آبی اهمیت زیادی دارد و در این میان یکی از راهبردهای نگهداری از این منابع آموزش روش¬ های مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف در جامعه است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر آموزش مصرف بهینه آب به گروه های هدف اظهار داشت: ایجاد مهارت‌ برای ابداع روش های مدیریت مصرف و حفاظت از منابع آب و ایجاد حس مسئولیت در برابر آیندگان، می تواند از اهداف آموزشی این مرکز باشد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش مصرف بهینه آب به کودکان گفت : نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب به کودکان با آموزش آغاز می شود، بنابراین باید در خانه فرهنگ آب و همچنین در مراکز آموزشی و مدارس به اطفال و دانش آموزان محدودیت منابع آب و روش های مصرف درست را آموزش دهیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین تولیدات فرهنگی در زمینه شیوه های درست مصرف آب و انتشار آن برای تشویق مشترکین به مدیریت بهینه مصرف آب را ضروری برشمرد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.