تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 17099

بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از خط تولید

بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از خط تولید

بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از خط تولید به گزارش دنیای اسرار:مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، مهندس مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، مهندس علی رضا قاسمی پور مدیر امور تولید ، مهندس کاظم تدین مدیر کوره بلند و علی رضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت در کوره بلند

Print Friendly, PDF & Email

بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از خط تولید

به گزارش دنیای اسرار:مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، مهندس مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، مهندس علی رضا قاسمی پور مدیر امور تولید ، مهندس کاظم تدین مدیر کوره بلند و علی رضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت در کوره بلند های شماره ۲ و ۳ حضور یافتند و با تلاشگران این بخش ها دیدار و گفتگو کردند .

مهندس یزدی زاده در این بازدید از همت تلاشگران شرکت که در شرایط سخت کنونی ، تولید را حفظ کرده اند قدردانی نمود و بر حفظ سلامت کارکنان و تامین تجهیزات بهداشتی مورد نیاز آنها تاکید کرد .

شایان ذکر است تلاشگران شرکت در شرایطی که کشور با شیوع بیماری کرونا مواجه است ، با حضور فعال و همت والای خود ، تولید شرکت را در شرایط مطلوب حفظ کرده اند . قابل ذکر است که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، ضمن غربالگری روزانه کارکنان ، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف شرکت به صورت روزانه اقدام می شود که در همین امر نیز کارکنان خط تولید حضوری فعال دارند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.