تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 18934

بازدید نیروهای ستادی مخابرات منطقه اصفهان از اداره تعمیرات

بازدید نیروهای ستادی مخابرات منطقه اصفهان از اداره تعمیرات

تعدادی از نیروهای ستادی مخابرات منطقه اصفهان در راستای آشنایی با مسائل فنی ، از اداره تعمیرات و نگهداری این مجموعه بازدید کردند. به گزارش  دنیای اسرار: در جریان این بازدید که در تاریخ ۹۹/۳/۱۰ و با هدف آشنایی نیروهای ستادی با مسائل فنی جهت کمک به بهبود فرآیند خدمت رسانی صورت پذیرفت؛ حضار از

Print Friendly, PDF & Email


تعدادی از نیروهای ستادی مخابرات منطقه اصفهان در راستای آشنایی با مسائل فنی ، از اداره تعمیرات و نگهداری این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش  دنیای اسرار: در جریان این بازدید که در تاریخ ۹۹/۳/۱۰ و با هدف آشنایی نیروهای ستادی با مسائل فنی جهت کمک به بهبود فرآیند خدمت رسانی صورت پذیرفت؛ حضار از نزدیک با روند عملکرد اداره تعمیرات و نگهداری و همچنین فرآیند فنی اتصال مشترکین به شبکه ثابت ، سیار و دیتا آشنا شدند .

به گفته مهندس آقاسی رئیس اداره پشتیبانی تجهیزات فنی مخابرات منطقه اصفهان،در شرایط کنونی و با توجه به وجود تحریم ها، بازیابی و تعمیر قطعات فنی قابل استفاده در شبکه مخابراتی علاوه بر جلوگیری از خروج ارز و کاهش هزینه ها باعث شکوفایی استعدادهای جوانان شاغل در این مراکز شده و نقش بسزایی در حمایت از کسب و کارهای ایرانی در سال جهش تولید خواهد داشت.

گفتنی است در این راستا در صورت خرابی و عدم امکان تعمیر تجهیزات ، مخابرات در راستای توسعه زیرساخت های فناوری و ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین آن ها را با بروزترین تجهیزات مخابراتی جایگزین می کند.

لازم به ذکر است با وجود وسعت دامنه ارتباطی ، توسعه شبکه کابل در سطح استان اصفهان و تعدد تجهیزات مخابراتی ، هر گونه اختلال احتمالی در شبکه با حضور همین کارشناسان متخصص، در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و رفع می‌گردد.

همچنین در حاشیه این بازدید یک روزه نحوه ارائه خدمات مخابراتی از مرکز مخابراتی تا منزل مشترک برای بازدیدکنندگان تشریح شد و موارد و موضوعات فنی مورد بررسی و پرسش و پاسخ قرار گرفت.

کارشناسان مرکز فنی شهید روح الامین در این بازدید با اشاره به هزینه بالای نگهداری مراکز، تجهیزات مخابراتی، شبکه کابل و در نتیجه حفظ ارتباط مشترکین این هزینه ها را بسیار بالاتر از مبلغ دریافتی از مشترک دانستند و دلیل پرداخت هزینه در صورت عدم استفاده از خط تلفن ثابت را همین هزینه بسیار زیاد نگهداری شبکه عنوان کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.