تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر : 20386

بازنشستگان؛ ذخایر طلایی هر سازمان

بازنشستگان؛ ذخایر طلایی هر سازمان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن: با استفاده از تجربیات بازنشستگان، می‌توان مسیر موفقیت را زودتر سپری کرد.احمد جمشیدی صبح امروز در آئین تکریم و بزرگداشت بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: مدیری موفق است که از تجربیات افراد کارکرده و باتجربه برای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن: با استفاده از تجربیات بازنشستگان، می‌توان مسیر موفقیت را زودتر سپری کرد.
احمد جمشیدی صبح امروز در آئین تکریم و بزرگداشت بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: مدیری موفق است که از تجربیات افراد کارکرده و باتجربه برای انجام اهداف سازمان خود، استفاده کند.
وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از جمله باشگاه‌هایی است که تک رشته‌ای نیست و در ۲۷ رشته‌ی ورزشی در قسمت آقایان و بانوان فعالیت می‌کند، افزود: موفقیت‌های این باشگاه را، مدیون تجربیات پرسنل بازنشسته این مجموعه هستیم.
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در ادامه خاطر نشان کرد: در تصمیم گیری‌های این باشگاه سعی شده است تابع تصمیم‌های جمعی باشیم و تک محوری عمل نکنیم.
مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش نیز در حاشیه‌ی این نشست، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از قدیمی‌ترین و نامدارترین باشگاه‌های تاریخ ورزشی کشور است.
وی افزود: این باشگاه، افتخارات زیادی را کسب کرده که فقط محدود به حوزه‌ی قهرمانی نمی‌شود و این باشگاه، ورزشکاران، مدیران و تمامی پرسنل آن در ایران به اخلاق مداری شهره هستند.
احمد شکری تصریح کرد: بازنشستگی، عقلانیت علم و تجربه است و بازنشستگی احترام و حرمت دارد و تکریم از بازنشستگان، احترام به جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: بازنشستگان، مسیر را برای فعالیت نسل جدید هموار کرده‌اند.
در پایان این نشست، با حضور جمعی از مسئولین این باشگاه، از بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تقدیر و تجلیل به‌ عمل آمد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.