تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 17312

بازگرداندن ۳ هزار خودرو غیر بومی در اصفهان

بازگرداندن ۳ هزار خودرو غیر بومی در اصفهان

به گزار ش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان از بازگرداندن ۳ هزار و ۳۱۷ دستگاه خودروی غیر بومی در اجرای رزمایش نصر (۱) طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد. سردار” مهدی معصوم بیگی” ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم در روزهای گذشته با ماموران نیروی انتظامی و عمل به توصیه های بهداشتی

Print Friendly, PDF & Email


به گزار ش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان از بازگرداندن ۳ هزار و ۳۱۷ دستگاه خودروی غیر بومی در اجرای رزمایش نصر (۱) طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سردار” مهدی معصوم بیگی” ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم در روزهای گذشته با ماموران نیروی انتظامی و عمل به توصیه های بهداشتی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی نیمه شعبان و اینکه پیش بینی می شد برخی از شهروندان که نسبت به مقررات بی توجه هستند سفرهای بین شهری داشته باشند رزمایشی به نام نصر (۱) در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این رزمایش را خلوت سازی معابر شهری، جلوگیری از تردد بین شهری خودروها، ممانعت از فعالیت واحدهای صنفی که براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا نباید باز باشند و همچنین نظارت جدی بر اماکن، پارک ها و تفرجگاه ها عنوان کرد.

سردار معصوم بیگی از اعمال قانون یک هزار و ۳۹ دستگاه خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در راستای اجرای رزمایش مذکور خبر داد و گفت: همچنین ۸۳ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: در همین رابطه ۳ هزار و ۳۱۷ دستگاه خودرو غیر بومی از جاده های استان بازگردانده شدند و اجازه ورود به داخل استان به آن ها داده نشد.

فرمانده انتظامی استان به اعمال قانون ۸ هزار و ۴۷۹ دستگاه خودرو که از قانون زوج و فرد سر باز زده بودند اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این مدت به ۹۰۵ دستگاه خودرو نیز تذکر دادند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در این رزمایش از ۲ هزار و ۲۲ مکان بازدید به عمل آمد و ۲۳ هزار و ۹۵۰ لیتر الکل صنعتی اتانول قاچاق نیز کشف و به شبکه بهداشت استان تحویل شد. فرمانده انتظامی استان اصفهان، حفظ سلامتی وجان مردم برای پلیس از هر چیزی ارجح تر است گفت: در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم و کسانی که با تخلف از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سلامت جامعه را به خطر بیندازند برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.