تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 28504

بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن؛ این بار تمامی شهرهای استان اصفهان

بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن؛ این بار تمامی شهرهای استان اصفهان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛  اجرای پیشنهاد مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و بازگشایی سامانه ثمن برای تمامی شهرهای استان/  بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن؛ این بار تمامی شهرهای استان اصفهان *معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در پی

Print Friendly, PDF & Email

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

 اجرای پیشنهاد مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و بازگشایی سامانه ثمن برای تمامی شهرهای استان/  بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن؛ این بار تمامی شهرهای استان اصفهان

*معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در پی پیشنهاد وپیگیری مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مبنی بر بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن (ثمن) برای تمامی شهرهای استان اصفهان، سامانه بازگشایی شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.*

 به گزارش دنیای اسرار؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان اصفهان فراهم شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه (ثمن) به آدرس saman.mrud.ir برای نامنویسی اقدام کنند.

 وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی سامانه برای افراد مجرد بالای ۲۳ سال، امکان ثبت نام برای سایرین نیز فراهم شد و این بار سامانه برای تمامی شهرهای استان بازگشایی شده است.

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس افراد متاهل و یا سرپرست خانوار و پنج گروه مجرد شامل نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان، مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن، (معلولین جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور)، زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال سن، بیماران خاص بر اساس ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد، صورت می‌پذیرد.

زاغیان با بیان اینکه متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان اصفهان می توانند در یکی از سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی ثبت نام کنند، اذعان داشت: امکان ثبت نام متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان‌های (لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر) در شهر جدید فولادشهر فراهم شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان ساکن در مبارکه و طالخونچه می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت نام کنند همچنین امکان ثبت نام ساکنین شهر گوگد نیز در گلپایگان فراهم است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد متقاضیان ساکن در تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند در شهر جدید مجلسی ثبت نام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.